6 Ekim 2018 Cumartesi

#Hayatın güzel yanlarını görerek yaşamak da var,depresif ruh haliyle yaşamak da.Sonuçta finaliniz belli ama bari aradaki boşluk güzel geçsin değil mi? 
Pazar günüm,en özel günümdür.Tembellik,rehavet ve güzel bir kahvaltı ve müzik.
Müziksiz asla kahvaltı yapmam.Sırasız şarkılar yankılanır televizyonda.
Tabii,bu keyif,atölye çalışmaları başlayınca bitecek ama üç günün beyliği,beylik demişler. 
Kulağıma Neşet Ertaş'ın 
Gönül dağı yağmur yağmur varan olunca
Akar can üstüne sel gizli gizli
Bir tenhada can cananı bulunca
Sinemi yaralar yar oy yar oy yar oy yar
türküsü çalındı.
Kahvaltıyı bıraktım ve bu güzel türküyü dinledim.Korkuyla karışık günlere düştüm ya,ondandır türkünün dokunması bana.
Bir ses daha geldi kulağıma.Bizim ufaklık bağırıyor.
Bu kahvaltı bana haram anladım.Bir yandan türküler,bir yandan bizimkisi.
Ana yüreği işte,yemedim,yedirdim misali. 
Yemeğini verdim,başını avucumun içine koydu.Annesini bulur umuduyla sokağa bıraksam,henüz çok küçük;bırakmasam,beni annesi sanıyor,bağımlı olacağız.
Sonra,beni terk edecek biliyorum ve üzüleceğim.Yüzüme öyle bir bakışı var,masum,çaresiz,bebek....

Yaşamın içine ne anlam yüklerseniz,sizinle geliyor.Bu ufaklık da,benim şimdiki Öyküm.
ÖYKÜ'leri ikiledik.Neyse ki,kızım kıskanç bir çocuk değil. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder