28 Ekim 2018 Pazar

#Diyorlar ki; 'Kars çok soğuk.'
Çukurova'da yaşayan biri için soğuğun derecesini anlamak biraz zor,bakalım,yaşayıp göreceğim.
Ne kadar kalın kazak bulabilirim diye bakıyorum,bakıyorum.....
Çünkü,üşümemek gerek değil mi?
İnsanın kendisini her iklimde koruması gerek,hasta olmamak için.
İstanbul'da öğrenciyken,ayazlı soğuklarından,karından,kışından çok hastalanırdım çünkü,bünye alışık değil-di bu havalara.
Kendimi garantiye almaya çalışıyorum soğuk hava için.
Beni,benden başka kim düşünebilir değil mi şu anda?
Peki.....
Tunceli'de donan o,iki askerimizin suçu neydi?
1150 odalı sarayında, Ejder Meyveli Smoothie içenlerin ne kadar umurunda oldu bu ölümler?
Kendi askerini koruyamayan ve 21. yüzyılda,dünyada örneği görülemeyecek bir durumda ölen askerlerin hesabını kim verecek?
1915 yılında,Sarıkamış'ta yazlık kıyafetleriyle donan askerlerimizin öyküleri hala dillerdeyken,2018 yılında,askerinin donarak ölmesine neden oluyorsun?
Savaşta kurşun sıkmamış,cepheye gitmemiş,yurdunu savunmak için canını vermemiş;
Soğuktan yahu,soğuktan,donarak öldü o çocuklar.
Bu utanç bize yeter!
Başka bir ülkede olsa,o askerlerden kim sorumluysa,tepeden tırnağa mahkemelerde yargılanması gerekirken,iki gündür,hiçbir yetkiliyi gördünüz mü ortada?
Anaların önüne buza kesmiş evlatlarını veriyorsunuz ve otoyol yapmakla,ülkeyi tarumar ederek hava limanları,onlar,bunlar diye ıvır zıvır dolar savurganlığıyla, kasım kasım kasılarak ülke yönetiyorsunuz öyle mi?
O anaların gözyaşlarında boğulun inşallah!
Ben,üşümemek için çabalıyorum çünkü gideceğim yer soğuk değil,çok soğuk.
Peki,Tunceli'de,dağlara gönderilen askerlerimiz bunu biliyor muydu?
İçimdeki öfkeyi tanımlayamıyorum inanın.
21. yüzyılda,insan donarak ölür mü?
Hem de koruman altındaki askerlerin!
Olmaz,olamaz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder