5 Ekim 2018 Cuma

#Evimizin yeni misafiri.
Bugün sokakta,oradan oraya savrulup, miyavlıyordu.
Baktım,ezilecek,kucakladığım gibi eve.
O kadar susamıştı ki,merdiven boşluğundaki tahliye suyunu içmeye kalkınca su verdim 
Havalar,hala çok sıcak ve hayvanların da suya gereksinmesi var.Lütfen,su koymayı unutmayın.
Bizim ufaklığın bir gözü yeşil,diğeri mavi.
Van Kedisi gibi yani.
Kulakları hasta.İlaç sürdüm,umarım iyileşir.
Yemek verdim,başını ayağımın üstüne koyup,sevgi bekliyor,tüm canlılar gibi.
Sevgi,ne müthiş bir duygu.
Başını okşadım,boynunun altını okşadım,karnını okşadım.
Kediler çok seviyor bunu.

Her sese eve girmek hamlesi yapıyor ama giremez elbette,o kadar da değil.
Hayvanları,insanlardan daha çok seviyorum itiraf ediyorum ama evde beslemem.
Boşuna şirinlik yapıyor.'Çabuk kutuna 'diyorum,merdivenlerden uçarak gidiyor.
Otorite şart! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder