23 Ekim 2018 Salı

#SAVAŞMA SEVİŞ!
Kulağa ne kadar da hoş geliyor değil mi?
Basit bir düşmenin faturasını ödemeyle bitiremiyorum.
Doktor, doktor geziyorum. Dediler ki:Osmaniye Devler Hastanesinde işinin uzmanı bir doktor var.
Doktor, gerçekten de işinin uzmanı. Peki, doktora nasıl ulaşılacak, daha doğrusu doktorlara?
Hastanede, her yer Suriyeli kaynıyor. Ekranlara bakıyorum, isimlerin çoğunu telaffuz dahi edemiyorum.
Tepeden tırnağa çarşaf içinde, gözleri dahi görünmeyen, hemen hepsinin kucağında yeni doğmuş bebekler....
Yahu!
Siz, ülkenizdeki savaştan kaçmadınız mı?
Ülkemize sevişmek için mi geldiniz de sürekli ürüyorsunuz?
Bizim askerimiz Suriye topraklarında can versin, bunlar, ekmek elden, su gölden yaşasın, ne ala memleket!
İstemiyorum Suriyelileri ülkemde.
Kim beslemek istiyorsa alabilir ama ben hala doktoruma ulaşamıyorsam,, bana ne sevişmekten başka üretmeyi bilmeyen Suriyelilerden?
Beştepe'de, babasından kalan maaşla besleyecekse buyursun alsın ama benim paramla, benim vergimle, benim haklarımla kimse başkasını besleyemez.
Şu saat oldu, onca yol geldim doktor için, aç olduğum için ilaçlarımı alamıyorum ve ben hala bekliyorum.
Sizin uyguladığınız sistemin var ya!
Kundaktaki bebekleri, kapkara görüntüleriyle hala ortada geziyorlar ve benden rahatlar benim ülkemde.
Çadırlarda, konteynerlerde, onca insanın içinde nasıl yaptınız bu bebekleri?
Ar damarı çatlamak bu mu acaba?
Biz mi mülteci olduk, onlar mı?
Çektirin gidin artık ülkemden!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder