12 Aralık 2022 Pazartesi

 Atölyemden...

❤️
Yeni bir yıl geliyor. Atölyede işler yoğun.
İnsanlarda para çok elbette,harca harca bitmez boyutunda olunca, biz de, insanlara güzellik olsun diye çalışıyoruz. 😉
Sabah, erkenden çalışmaya başladım. Arkadaşlarımız da yavaş yavaş geliyor.
Hadi bir kahve molası dedim, sanki her gün yapmıyormuşuz gibi. 🙂
Geçen yıl, bir uygulama başlatmıştım, benim bile unuttuğum.
En mutlu olduğumuz anları bir kağıda yazacağız ve 2022 yılının sonunda okuyacağız.
Yeni bir yılı karşılarken, her ne yaşıyorsak bir kenara bırakıp, o anları anımsayıp mutlu olmak.
Küçük bir oyun gibi de düşünmek gerek.
Ne kadar az mutlu olmuşuz ki, bardağımız yeterince dolmamış. 🤔
Bugün dedim ki arkadaşlara : Bugün, 12 Aralık tarihine kadar her ne yaşadınızsa kağıtlara yazıp atıyorsunuz.
Bu notları, yılın son günü okuyacağız.
Siz de düşünün bunu.
Hayat, çoğumuz için çok zor kabul ediyorum ama içinde, sizi küçücük de olsa mutlu edecek bir şey yok mu?
Biraz düşünün lütfen. 😉

Mustafa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder