21 Aralık 2022 Çarşamba

 Sosyal medyada, kedi-köpek videoları çok oluyor biliyorsunuz.

Çok da izleniyor.
Pek inandırıcı gelmezdi o haberler bana, abartılı bulurdum.
Eve doğru yürüyorum, birden bu köpeğe gözüm takıldı.
Akşamın karanlığında, sarı ışık yanarken yola atlayan insanları hep görüyoruz.
Yayalara yeşil yanmasını beklemezler nedense,o kadar da aceledir işleri her keresinde.
Köpeğe gözüm takıldı.
Yayalara kırmızı ışık yanıyordu, köpek bekliyordu yaya geçidinde.
Ne zaman ki, yayalara geçiş yandı,köpek ortaya kadar yürüdü. Kırmızı yandı, köpek bekledi, yayalar karşıya geçmeye devam etti ama köpek hala beklemeye devam etti.
Yaya ışığı yandı ve köpek karşıya geçti.
Yürümeyi bıraktım, köpeği izledim ilgiyle.
Tıpkı, sosyal medya videosu gibiydi.
Demek ki, o videolar doğruymuş. 😉
Adanalılar mı fazla cesur, köpekler mi kurallara uymayı öğrenmiş bilmem ama Adana'nın köpekleri trafik ışıklarını insanlardan daha iyi kullanıyor, bir gerçek. 🙂

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder