12 Aralık 2022 Pazartesi

 Bugün, aynı zamanda 'Dünya Türk Kahvesi Günü.

Bir dolu kahve çeşidi arasında, elbette en keyifli içileni, sonunda fallardan fal bakılan, bol köpüklü kahvemiz en önemlisi bana göre.
Bir de kırk yıl hatır biriktirme kısmı varken üstelik....
Hep denir ama şu kırk yılı bıraktım, kırk günlük hatır biriktiren var mı bilmem?
Neyse...
Benim için, kahveden daha önemlisi,
Bugün, Mühendisler Günü.
Onca işimin arasında unuttum elbette.
Ben olsam kızımın yerinde, valla bana hatır koyardım. 🙂
Bu vesileyle, başta, dünyanın en güzel, en çalışkan, en üretken, en yorulan, en yaratıcı Mühendis 'i kızım olmak üzere, ideallerinin peşinden koşan bütün Mühendislerimizin Gününü kutluyorum. 👏👏👏
Onca zorlu eğitim yıllarının ardından, kendi mühendislerine sahip çıkamayıp, gençleri yurt dışına kaçıran bu sisteme de, bütün iyi dileklerimi de gönderiyorum.
Madem, Dünya Kahve Günü ve fincanda fal bakıyoruz.
Gidecek - ler
Gidecek - ler
Gidecek - ler. 🙂
Bunlar gitsin ve yurt dışına giden bütün doktorlarımız, mühendislerimiz geri gelsin.
Benim tanıdığım, giden ve gitmeye hazırlanan çok mühendisimiz var çünkü.
Gençlerimiz değerli.
Değmeyenler gitmeli.
Fal bakılınca, fincan hemen yıkanır biliyorsunuz.
Falın çıkacağına inanılır böylece.
Atölyemde, her sabah kahve içiyoruz.
Ben de diyordum, fal neden çıkmıyor diye.
Fincanları hemen yıkamıyoruz ya! Ondan olmasın sakın? 🤔

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder