17 Kasım 2015 Salı


#Bazen,hayattan,kendimizden bile kaçmak isteriz.Bugün, bir arkadaşımın köy evine gittim.Öncelikle,kendisine çok teşekkür ediyorum ,unuttuğum toprağın kokusunu yeniden duydum sayesinde.
Çok şey öğrendim yaşadığım bölgeye dair.Hayatımda ilk kez turp tarlası gördüm örneğin.Hatta,tarladan turp bile çektim.Gerçi,henüz hasat zamanı değildi ama çektim işte.
Göğün mavisi,kavak ağaçlarının hışırtısı,korkarak başını okşadığım köpekler(Ki,biri fenaydı ve hiç yaklaşmadım) wink ifade simgesi
uçsuz,bucaksız Çukurova tarlaları....

Okaliptus ağaçlarının kavrukluğunu sorduğumda,meğer,yaz boyu yazılarıma konu ettiğim anız yangınları ağaçları da yakmış.Yalnız ağaçları mı,tarladaki tüm canlıları da.
Arkadaşım dedi ki;'Hayvanlar yanarken,özellikle kaplumbağaların öyle tiz bir çığlığı vardı ki,elimden hiçbir şey gelmedi ve yandılar.Öfkem,bir kat daha arttı elbette.İnsanoğlu,bu kadar düşüncesiz ve bencil ve doğayı katletme hakkını kendinde görüyor.
Paylaşılmayacak ne var cidden anlamıyorum.Göğün mavisi de aynı,rüzgarın esintisi de.
Uzun uzun salıncakta öylesine oturdum.Ne çok yorulmuşum meğer.
Gün biterken....
Hayatımda,nadiren sucuk-ekmek yemişimdir.Çok acı ama Çukurova'nın milli içkisi şalgamla da ne yeniyormuş meğer. wink ifade simgesi
Çukurova'da,güzel bir öğle sonrası yaşadım ve değdi doğrusu.
Herkese tavsiye ederim diyeceğim ama....
Sahi!
Hayatında hiç turp tarlası gören,çamuruna bulanan,dahası Çukurova'nın toprağına ayak basan birileri var mı bir yerlerde? smile ifade simgesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder