24 Kasım 2015 Salı

#Benim ilk öğretmenlerim Annem ve Babam.Önceliğim annem elbette çünkü babamı pek tanımadım.
Ama babamdan öğrendiğim ilk ders hep dürüst olmak.Kontrolünü hep sağlamak,hesabını iyi bilmek,öngörü olmak.Çok okumayı,hedefe gitmeyi ve sonucu ne olursa olsun,verilmiş sözü yerine getirmeyi hep babamdan öğrendim.
Ama annem dediğimde....
İşte benim öğretmenim.Hayatta insan olmayı,şefkati,merhameti,inceliği,nezaketi,duyarlılığı ve koşullar ne olursa olsun,çözüm bulmayı hep annemden öğrendim.
Annem kadar sabırlı değilim belki ama ondan hayattaki öğrenilmesi gereken çok ders aldım.
İkisi de nur içinde yatsın.
Öğretmenlerime gelince....
Çok iyi öğretmenlerim de oldu,nefret ettiklerim de.Özellikle üniversitedeki bir hocamdan.....
Ona duyduğum nefreti hiçbir sözcük tanımlayamaz.
Ama her şekilde üstümde emekleri vardır..Benim bugüne gelmeme neden oldular.
Ölenler nur içinde yatsın,kalanlara da uzun ömürler diliyorum.
Ve hepsine tek tek çok teşekkür ediyorum.
Emeklerine sağlık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder