30 Kasım 2015 Pazartesi

#Dün akşam,bu yazının içine elbette ironiyle birlikte gerçekleri de yazmıştım ama bir dostum bana şunu sordu 'Kadın çarşaflıyken,içindeki g-stringi nerden gördün?'
Hemen konuya açıklama getireyim: 
Kızımla Çakmak Caddesinde yürüyorum.Önümden çember sakallı,takkeli ve de kötü kokan! (Zaten güzel koktukları hiç görülmemiştir.Koku,özel ilgi alanıma giriyor kahretsin) wink ifade simgesi,şalvarlı bir adam ve yanında da sülün gibi,boylu,poslu bir kadın yürüyor ama kadında simsiyah çarşaf var. Çarşaftan çok,topuk tıkırtısına döndüm ve inanın ayağındaki topukluları defilede görebilirsiniz ancak,o derece dikkat çekiciydi.
Bir kadının hem çarşafa dolanıp hem de topuklu giymesi takdir edersiniz ki tuhaftır.
Neyse...
Kızıma döndüm ve'Kızım bak,bu kendini çarşafa dolasa da,göstermek için çabalayan bir kadın'dedim.Adam bunu duydu ve hışımla üstüme yürüdü,falan.
Yine neyse....
Hava rüzgarlı ve kadının çarşafı uçuşuyor.Çarşaf kumaşını bilir misiniz?
Sentetiktir ve hafiftir ve siyahtır.
Kadın yürürken,eteğini tutma zahmetine hiç katlanmadığı için,çarşaf kah kalçasına yapışıyor kah bacağına dolanıyor.Önümden de yürüdükleri için kadının g-stringinin bütün çizgisini görüyorum.,Ve o topuklularla öyle bir yürüyüşü var ki,Çakmak Caddesininin eğri,büğrü kaldırımlarında....
Ahenkle mi desem,çaktırmadan gör mü desem bilemedim şimdi.
Haliyle.....
İşte budur o çarşafa dolanmış ama topuklulardan da geri kalmamış g-stringli kadının öyküsü.
Ayrıntıyı merak edenlere ve de beni özelden,tüzelden eleştirenlere.....
Kardeşim,siz mi görmüyorsunuz bunları yoksa benim uzmanlık alanım mı anlamadım ki?
Sizler,kadına misyon yükleyip,anamsın,bacımsın,karımsın diye diye kapattıkça,kadın özgür olmanın yolunu arar hala anlamadınız mı?
Yoksa,çarşafa dolanan kadın o şuh ayakkabıları asla giymez,giyemez.
Nokta! smile ifade simgesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder