29 Kasım 2015 Pazar

#Bugün pazar.....
Sabah güneşle uyanmıştık ama Çukurova yağmurlu bir günle devam edecek anlaşılan.
Neyse,özlemiştik aslında yağmuru.Havalar çok kurak gidiyordu uzun zamandır ve özellikle turp üreticileri için kazanç kapısının kırılmasıydı,iyi oldu.
Tabi,benim için değil. wink ifade simgesi
Tarlam yok,toprağım yok ama bahçem var.
Bugün,bahçe günüm.Boşuna çuvallarla toprak taşımadım elbette ama çamur....
İşte o fena.
Neyse...
Hayat her şeye rağmen devam ediyor.
Ot terapisini bilir misiniz?
Canınızı sıkan mı var?
Neden psikiyatrlara etek dolusu para veresiniz?
Bulun bir toprak parçası ve üstündeki otları yolun.İşte size bedava terapi. wink ifade simgesi
Ben,hayata ve en çok da insanlara kızdığım zaman kendimi atıyorum bahçeye ve ot terapisi yapıyorum.
Malum,ben küfretmem kimselere ama o otları çekerken var ya.....
Yolmak iyi geliyor iyi. wink ifade simgesi
Şimdi bir kahve molası ve gün başlasın artık.
Günaydın.... smile ifade simgesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder