23 Temmuz 2017 Pazar

#Bir süredir ne haberleri ne de tartışma programlarını izlemiyorum.
Çok şey mi kaybetmişim;asla!
İzleyip de daha fazla sinirlerimi bozmak istemiyorum açıkçası.
Ben izlemiyorum da,siz izleyenler şu konularda ne diyeceksiniz,cidden merak ediyorum:
-Bir deve sidiği muhabbeti gidiyor günlerdir.
Önüne deve sidiği konan Yalova Üniversitesindeki üstelik de YRD DOÇ.DR. şahıs,hadislerle konuyu açıklıyor.Yok özel bir deveymiş de,dişi devenin sütüyle deve sidiği karıştırılacakmış da.....
Sizi neyle besliyorlar be mübarek?
Her yere mantar gibi üniversite açarsan,bu YRD.DOÇ gibi ünvanları beleş dağıtırsan,karşına böyle deve sidiğiyle deva arayan andavallar çıkar.
-Marmara Üniversitesiyle her zaman gurur duymuştum çünkü benim okulumdu ama...
Üniversitem, o ünlü Milletin A.....Koyan Mehmet Cengiz gibi birinin adını bir binaya koyunca cidden eğitimin de .... koyma yoluna girmişti.
Bakınız ne yapmış üniversitem:
Kalp Damar Cerrahisi uzmanı olan Mert Mercan, ameliyatlarda bacaktan alınan toplardamar yerine, daha dayanıklı olan kol atardamarı kullanılmasını öneriyordu.Buna göre,15-20 yıl içerisinde bacaktan alınan damarda yeniden tıkanma ve kalp krizi olabileceğini ama koldan alınan damarın daha iyi sonuç vereceğini,ayrıca,kolda his kaybının da yaşanmadığını yazdığı makalesini dergide yayınlamamış.
Nedenini sorduğunda DEKAN'dan aldığı yanıt ise; “Hocam makalenizi özel bir dergide yayınlayalım ama burada yayınlayamayız. Evrim teorisi ve evrimsel argüman çok fazla kullanılmış. Şimdi bunu yayınlarsak böyle bir dönemde sıkıntı yaşarız” oldu.
Yani açılımı şu:Biz,özgür ve bağımsız bir üniversite değiliz.Göbekten hükümete bağlıyız.Şimdi,bu makaleyi yayınlarsak hükümetle karşı karşıya geliriz.Malum,Evrim Teorisini de reddettik çok şükür canımı sıkılır.'
Peki,üniversiteler bilimsel araştırmalar yapan eğitim kurumları değil midir?
Tıpta,belki de yeni bir başlangıç yapacak bir araştırma nasıl yasaklanır?
Utanıyorum kendi üniversitemden.Ne ara bu kadar çanak yalayıcı oldunuz be mübarek?
-Adana'nın bir valisi vardı H.A.Coş.Sakarya'ya gidince Adana adına sevinmiş,Sakarya adına üzülmüştüm doğrusu.
Gelen,gideni aratırmış meğer.
Sakarya'ya yeni atanan vali İsmailağa cemaatinin tekbir sesleriyle makamına oturdu.
Valide ne kravat var ne de makama uygun bir duruş.
Bu vali, Afyon’da 2012'de 25 askerin şehit olduğu patlama sırasında dönemin Gen.Kur.Bşk.Necdet Özel’e sucuk, kilim hediye etmişti gülerek,anımsadınız mı?
İşte memleket bunlara emanet ediliyor.
Deve sidiğiyle uğraşan öğretim üyeleri,kalp-damarda buluş yapan ama evrimi sürdüremeyen öğretim üyeleri,siyasete bulaşmış üniversiteler,makam fakiri valiler....
Hey yavrum hey!
Memleket,memleket değil hepten tımarhaneye döndü!
O deve sidiğini hepiniz için de toptan kurtulalım sizden.
Allahın akıl fukaraları!
Soyunuz,sopunuz kurusun hepinizin!
Şimdi ben haksız mıyım ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder