12 Temmuz 2017 Çarşamba

#Hava,dayanılmayacak ölçüde sıcak değil,çok sıcak ama çalışmak gerek.
Hele benim cehennem sıcağındaki atölyemde çalışmadan durmak olmaz.
Üretmek ve bir iş öğrenmek çok önemli,özellikle kadınlarımız için.
Bu çalışmaları atölyemde üretiyorum.Her bir işi ayrı ayrı tasarlamak,uyarlamak ve sonucunu almak dışardan baktığınızda çok kolay gibi geliyor ama işin içine girdiğinizde anlıyorsunuz üretmenin ne kadar zor bir eylem olduğunu.
Her keresinde daha iyisi olmalı fikrinden yola çıkarak sonuca gitmenin hazzı elbette paha biçilmez.
Bazı ürünlere henüz verniklerini atmadım,bu nedenle mat görünebilir size.
Bu eşyaları üretirken pamuk şekerinin çubuğunu da kullandım,evde kalmış bir dantel parçasını da.
Bazı ürünlerin maliyeti cidden çok yüksek oldu,onu da kabul etmek gerek.Örneğin,altın varak ayna çalışması.

El emeği göz nurunun fiyatını tartışmamalı aslında ama bazen atölyeme gelip de 'Ya,şu kadara verseniz,canım ne olacak'demiyorlar mı;işte böyle zamanlarda,kahvemi alıyorum ve şezlonguma oturuyorum,gençlik yıllarımın şarkılarını dinliyorum gözlerim kapalı ve sokağı seyrediyorum. 
Ve sonrasında,heykeltıraş olduğumu anımsıyorum ve geçiyorum çamurun,taşın karşısına.
-Dünya varmış diyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder