29 Temmuz 2017 Cumartesi

#Evimin karşısı okul.
MEB,ENSAR VAKFI ile 5 yıl geçerli olmak üzere eğitim,sosyal etkinlik ve seminer anlaşması yaptı.Buna göre bu vakıf,bünyesinde topladığı çocuklara her türlü,adı her neyse onu yapacak.
Ensar Vakfı deyince aklınıza ne geliyor?Geçen yıl,KAİMDER'e bağlı yurtlarda kalan 10 erkek çocuğuna tecavüz edilmesi,Çorum ve Bitlis'de çocuk tecavüzleriyle tanınan bir vakıf geliyor benim aklıma.
Çocuklarımız kimlere emanet ediliyor görün diye yazıyorum bunları.
Çocuklarımızı koruyamıyorken hayvanları kim koruyacak değil mi?
Bugün,atölyemi kapattım eve geldim.Bir köpek nasıl inleyerek bağırıyordu.Baktım,okulun içinde mahsur kalmış.Okul idaresi,her iki kapıyı da kilitlemiş meğer.
Hayvana su verdim,nasıl da uysal bana bakıyordu.Okul idaresine ulaşamadım ve hemen itfaiyeyi aradım.10 dakika içinde geldiler sağolsunlar.
Kapılar kilitli olunca,görevlilere de akrobasi yapmak düştü.Duvardan atlayarak,belki 1 saat uğraştılar hayvanı okuldan çıkarmak için.
Canını yakmamaya da çok özen gösterdiler.
Elbirliğiyle hayvanı kurtardık ve günün en iyi olayıydı bu.
Burdan,itfaiye görevlilerine çok teşekkür ediyorum.
Çocuklarımızın Ensar Vakfı gibi tecavüzle anılan bir yere emanet edilen bu ülkede,bir hayvanı kurtarmak için bu kadar çalışmak....
Köpek,şu anda nerde derseniz?

Balkonun altından bana bakıyor,ıslık çalıyorum kuyruğunu sallıyor.
Ağaçlar,ormanlar,hayvanlar,çocuklar,kadınlar...
Bir vatandaş olarak daha neye,ne kadar sahip çıkabilir,koruyabilirim acaba?
Keşke,elimden daha fazlası gelse;keşke!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder