16 Temmuz 2017 Pazar

#İki gündür ekranlarda Adriana Lima'nın bikinili pozları,sevgilisi,Bodrum macerasını izleyip duruyoruz.
Dünyanın en çekici kadınlarından birinin böyle bir erkeğe aşık olması ilginç doğrusu.
'Reklam aşkı mı?' diyenler oldu.Reklam ya da değil,hatun,allah için çok güzel bir kadın.Para deseniz,gani.
Peki,birbirini tamamlamayan görüntüsü veren bu iki insan nasıl olur da beraber olur?
Burda,aşkta mantık aranmayacağını öğreniyoruz.Bizim göremediğimiz bir şeyi gördü herhalde bu adamda.?
Ali Ağaoğlu'na bakın.Hangi genç kız,böyle birine aşık olabilir ki?
Burda da,mantığı bırakıyor,cüzdanın boyutuna bakıyoruz elbette.
Demek ki;aşklar da işine,görüntüsüne,çekiciliğine,mantığınız nasıl uygun geliyorsa öyle yansıyormuş hayata.
Adriana Lima'yı izlerken çok kıskandım doğrusu.Anaları,bu kadınları başka türlü doğuruyor olmalı.Kadında gram yağ yok,selülit derdi yok,hatlar şahane,anatomi mis....
Şimdi,diyeceksiniz ki;'Tamam da,bunları izlemek zorunda mısın?Elinde kumanda var,bas istediğin kanala.'
Heyhat!
Gel gör ki,Adriana Lima'nın kalçalarına,bikini modellerine hiç ama hiç meraklı değilim ama....
Kardeşim;
Hangi kanalı açsam karşıma çıkıyor.Zaping yapmaktan yoruldum inanın.
TRT....
Nefretimin doruk noktası,bizim paralarımızı cebe indiren rezil kurum ama
TRT'nin şahane bir belgesel kanalı var.Uzun zamandır onu izliyorum.
Hayvanların türleri,doğal yaşamları,beslenmeleri,avlanmaları....
Çok keyifle izliyordum,ta ki düne kadar.
Be kardeşim!
Belgesel kanalına da çıkılmaz ki!
Kaplan,tam Ceylan'ı yakalayacak....
Pat diye ortada,elinde mikrofon konuşuyor,konuşuyor ve bana fenalıklar geliyor artık bunlardan.
Yetti be yetti artık!
Adriana Lima'nın bütün hatlarını öğrendim sayenizde.
Bana neyse!
Dip not:Bir de Chanel kanal var ilk kez gördüğüm.Cinsel içerikli kremler,aletler falan satıyorlar ama o görüntüdeki kadınları izleyenler kremi ne yapsın?
Direk sonuç inanın.
Bu kadar da erotik pozlar olmaz ki? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder