4 Temmuz 2017 Salı

#Günümüz koşullarında bir evlat yetiştirmek ama layıkıyla yetiştirmek çok zor.
Sevgi,saygı,özveri,sabır,emek ve içini doldurduğunuz her ne duygu varsa evladınıza vermek ve dünden bu yana yaşam yolculuğunda ona eşlik etmek dünyanın en muhteşem duygusu.
Dün,kızımın kep töreni vardı üniversitede.Kızımın adını anons ettiklerinde,kızıma bakarken duyduğum gurur hiçbir sözcükle tarif edilemez.
Ben,önce kendine,sonra da bu ülkeye çok şey katacak donanımda bir evlat yetiştirdim.
Aydınlık yarınlarımızın güvencesi gençlerimizin varlığı,heyecanı,coşkusu öyle güzeldi ki dün.
Hayatlarının baharında hepsi.Önlerinde uzun bir yaşam yolculuğu var.
Kim bilir nelerle karşılaşacaklar? İyisi de çıkacak karşılarına,kötüsü de ama böyle böyle büyümedik mi hepimiz?
Anacığım,nurlarda uyusun hep derdi ki:'Allah kimseyi kötüyle karşılaştırmasın'
Ben,kızımı iyi değil,çok iyi yetiştirdim ama bundan sonra yaşayacağı toplumun şu andaki durumu çok da umut vermiyor bana.
Annemin dileğine katılıyorum'Allah,çocuklarımızı kötüyle karşılaştırmasın,sınamasın.'
Onca yılın emeği var çocuklarımızın üzerinde.İyi şeyler yapacaklar ülkemiz için.
Bundan sonraki süreçte, bütün mezun gençlerimize.bu devletin iş vermesini ve hem bizim hem de çocuklarımızın emeklerinin heba olmamasını diliyorum.
Bu kadar nitelikli ama işsiz üniversiteli gencin olduğu ülkemizde,hayatın her alanında bu kadar sıkıntı yaşıyorsak,devlet politikasının yeniden gözden geçirilmesi gerekir.

Kızım,gururum!
Hayat yolculuğu uzun ve her şey gönlüne göre olsun.
Çünkü ben kızımı çok seviyorum.
Çünkü kızım,gözümün bebeği,hayatımın anlamı 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder