28 Temmuz 2017 Cuma

#Şeriat,bir ülkeye nasıl gelir?
Müftülere nikah kıyma yetkisi verilmesini okuyorum,okuyorum....
Güya,ülkemizde,resmi nikah kıyılmadan imam nikahı kıyılmıyor biliyorsunuz.
Yersen elbette!
Tabii,burda el kadar kız çocuklarının babaları yaşındaki erkek müsveddelerinin koynuna sokulmasını hangi nikahla açıklayacağız bilemiyorum.
Hadi,diyelim ki,imam geldi ya,resmi,dini nikahı kıydı.
E,bunun bir de boşanma ayağı var.
Ne yapacağız o zaman?
İmamın ağzının içine bakıp '3 kere boş ol,boş ol,boş ol'demesini mi bekleyeceğiz?
İmama nikah kıyma yetkisini vermeye kalkıyorsunuz da,boşama yetkisini neden vermiyorsunuz?
Eksik mi kalsınlar;yazık!
Hatta,boşverin mahkemeyi falan.Kadıları atayalım.
Karşılarına el pençe,hafif de boynumuzu kırarak çıkarız.
Artık çıkacak karara da boynumuz kıldan incedir.
Bu karara karşı çıkmayanlar....
İslami esasların diğer hükümlerine de var mısınız?
Örneğin;miras hakkı.
Bu karara koşulsuz destek veren kadınlara sormak istiyorum;Yarın,ana-babanız öldüğünde payınıza düşecek mirasa razı olacak mısınız?
Şeriat bir ülkeye nasıl gelir?
İşte böyle adım adım,göstere göstere gelir!
CHP'ye yine çok büyük görev düşüyor.Başta,STK'lar olmak üzere,bu işi örgütlemeli ve durdurmalı.
Dip not:İmamlara nikah kıyma yetkisine,bir de boşama yetkisi diyerek..... aklına karpuz kabuğu mu düşürüyorum acaba?
Ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder