2 Kasım 2018 Cuma

#Ve Kars yolculuğu başladı.
Narenciye bahçelerinin içinden geçiyorum.,kulağımda Umay Umay'ın sesinden Hareket Vakti şarkısı.
Bir yerden çıkmak, bir yere ulaşmak çabasıdır hareket vakti ve o vakit geldiğinde artık gitmeniz gerekir.
Öğrencilik yıllarımın bir anısı geldi, trenin raylarda çıkardığı sesin arasında.
İstanbul'dan Ankara 'ya gidiyorum, Haydarpaşa Garındayım, elimde Bedri Rahmi' nin 'Dol Karabakır Dol' kitabı var. Tam trene biniyorum, kitap elimden rayların arasına düştü. Hamle yaptım kitabı almak için, biri kolumdan çekti ve 'Delirdin mi sen, bir kitap için raya inilir mi?'
Cehalet işte, inilmezdi elbette ama öğrencinin parası kıymetlidir ya!
Kitabı yeniden aldım ve çoktan yerini buldu.
Bu kez, kulağımda müzik, elimde Anthony Burgess'in Otomatik Portakal kitabı var ve bu kez raylara düşürmedim.😉
Hayatın, insana hazırladığı sürprizi elbette bilemeyiz, hakkımızda hayırlısı 
diyelim ve ülkemizin ta bir ucundaki çocukların gülüşlerini görmeye yola düşelim. 🙂
    Yorumlar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder