18 Aralık 2016 Pazar

#Bir evlat nasıl yetişir?
'Gerektiğinde şehit olmaktan tereddüt etmeyeceksiniz'
Bekir Bozdağ-Adalet Bakanı
Dün akşamdan bu yana kalbimi sıkan bir el var.Kendimi nereye koyacağımı bilmiyorum çünkü ülkem için,çocuklarımız için,gençlerimiz için,kendi çocuğum için tarifsiz kaygı içindeyim.
Son yıllarda yaşadığımız terör saldırıları ve yiten canlara isyan etmenin doruk noktasındayım.
Gece saat 4'de uyandım ve nasıl bir sıkıntı var,uyuyamadım bir türlü ve saat 5.55'de kızımı aradım.
Bir yandan da uyandıracağım diye endişeliyim ama kızım bana şunu söyledi:
'Anneciğim,sabah 6 oldu ama biz hala proje yapıyoruz;yani üzülme henüz uyumadım.'
Evladımı bu noktaya getirene kadar uzun ve yorucu yıllardan geçtim.
Annelik,özveridir elbette ama bir çocuğu doğumdan başlayarak üniversite yıllarına getirmek her açıdan emektir,çabadır ve kendi hayatınızdan vazgeçmektir.
İlkokuldan başlayarak süren eğitim yıllarınıza verdiğiniz emek ve maddi yükün tarifi yoktur.
İyi bir üniversite kazanması için gittiği dershaneler,giyimi,kuşamı,yemesi,sosyal hayatı,barınması dediğiniz zaman bir evlat yetiştirmenin getirisi yılların ürünüdür.
Ankara Garı,İstanbul,Diyarbakır,Van,Şırnak,Beşiktaş,Kayseri ve yarın da kim bilir neresinde patlayacak bombalarda ölen gençlerimiz....
İçlerinde vatani görevini yapan da var,üniversiteye giden de.Diplomasını almış hayata yeni başlayan da var;emekliliği gelmişi de.
Peki,bu gençlerimiz kolay mı yetişiyor da,sayın Bozdağ'a göre gerektiğinde şehit olacaklar?
Eğer,vatanımız tehlikedeyse elbette hepimiz canımızı ortaya koyarız ama bu yaşanan terörü bana kim açıklayacak?
İnsanlarımız neden ölüyor o zaman?
AKP Hükümeti,iç ve dış siyasette çökmüştür ve izlenen başarısız çözüm yollarıyla da terörü tırmandırmıştır.
Dün Beşiktaş,bugün Kayseri....
Yarın nerde bomba patlayacak ve yeni canlar yitecek biliyor muyuz?
Bunca terör olayında başarısız istihbaratın sorumluları nerde?
Siz hiç istifa eden ya da görevden alınan birini duydunuz mu?
Şehitlerin evine bakın ve gerektiğinde şehit olmaya davet ettiğiniz insanların yaşam standardını görün sayın Bozdağ.
İçlerinde hiç lüks konut var mı?
Sıvasız evler,perdesiz pencereler,halısız yerler.
Şehitlik bu kadar kutsal bir şeyse eğer,lütfen hepiniz önden buyurun.
Biriniz de,zırhlı aracınız ve korumalarınız olmadan sokağa çıkın da vatan evlatları için gerçekten yüreğinizin yandığını bilelim;bir tek gün!
Ne kadar kolay geliyor değil mi,başkasının evladını terörün önüne atmak?
Sizin çocuklarınızdan birinin burnu kanadı mı askerde?
Ya da askere gittiler mi?
Gerçekten üzülüyorum sizin gibi siyasilerin bu ülkede iktidar olmasına.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder