22 Aralık 2016 Perşembe

#Çocuğuma sarıldım,kokladım,dizime yatırdım,saçlarını okşadım.
Evlat kokusudur bu ve hiçbir koku bunun yerini tutmaz.
Ben,nasıl ki çocuğuma bunları yapıyorum,her ana da bunu yapar ve 'Kınalı Kuzum' diyerek evladını askere yollar.
Her bir acının ötekini geride bıraktığı duygularımız daha ne kadar örselenecek?
Daha kaç şehit gelecek ülke içinden ve Suriye bataklığından?
Bunca şehit gelirken 'Birkaç şehidimiz var'diyen biri,bu ülkeyi hala yönetiyor ve tünel açıyor,stat açıyor ama bunlar yaşanırken ne bir askeri stratejimiz var ne de bir başarımız.Sınıra gitmekten başka bir işe yaramayanlar yüzünden askerlerimiz ellerine kına yakılmış olarak gidiyor,cansız bedenleri evlerine bırakılıyor.
Bu mudur bu analara görülen reva?
Şehitlerin evlerine bayrak asarak 'Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez'diye sloganlar atarak bu iş çözülür mü sanıyoruz hala?
Devlet nedir?
Bir toprak bütünlüğüne sahip,tek bayrak çatısında toplanmış insan bütünlüğünü koruyan bir kişiliktir.
Devlet,vatandaşını korumak zorundadır.Askerini,polisini,çocuğunu,kadınını,erkeğini....
Peki,her gün bir yerde bomba patlarken,asker,sivil demeden canlarımız ölürken,bu devlet ne yapıyor?
Halkıyla,siyasi erkiyle seyrediyor ve hala düş peşinde koşuyor.
Yeni Anayasa-Başkan-lık diye diye memleketin canına okuyorlar.
16 Şehit.....
2 Askerimiz yakıldı mı gerçekten?
Akıl sağlığımız kaldı mı artık toplum olarak?
Beddua tutmuyor,halk uyanmıyor.
Tanrı,bizi daha ne kadar sınayacak bu acıyla;ne kadar?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder