17 Aralık 2016 Cumartesi

#Daha birkaç gün önce Kayserili Bakan Mehmet Özhaseki 'Allah nasip ederse sizler de şehit olun,inşallah ben de'dedi ve gitti.
Peki,neyle gitti,korumalarıyla,zırhlı aracına bindi ve gitti.
Yani,canı tatlı olduğu için kendini korumaya aldı vekil.
AKP'li bakan Veysi Kaynak 'Tarz olarak Beşiktaş'a benziyor' demiş..
Terör saldırılarında tarz belirliyoruz artık,durdurmak yerine.
Bir katliam olup,bittikten sonra haber vermek midir hükümetin görevi?
Dün Beşiktaş,bugün Kayseri,yarın neresi acaba?
Ona da tarzlardan tarz beğenirler artık.
AKP'nin Kayseri milletvekili Hülya Nergis ' Terör saldırısında 9 CİVARI ŞEHİT'dediğinde civar belirlerken şehit sayısı 13 olmuştu bile.
Yarın,daha fazlası da gelecek emin olun.
Memleketim kan gölüne dönerken onlar hala Halep'ten sonra İdbil derdine düştüler.
Ülkem terörden yanıyor,yanıyor!
Devlet ne işe yarar?Burnunu her yere sokacağına,önce kendi ülkendeki teröre baksana!
Ülkemizi PKK,IŞİD,FETHULLAHÇI TERÖR ÖRGÜTLERİNE KİM TESLİM ETTİ?
ALIŞMADIK!
Diyoruz ya!
Bizi,terörle yaşamaya,her gün endişe ve korkuyla güne başlamaya,gözyaşlarına,ağıtlara bıraktınız.
Daha ne istiyorsunuz;ne?
Atölyemi boyadım,şimdi de düzenliyorum.Bilgisayarımdan Haluk Levent şarkıları yükseliyordu.
Birden,Kayseri'de patlama haberini gördüm ve elim,ayağım buz kesti bir anda.
Eyvah!dedim.
Yine feryatlar,yine tabutlara sarılacak ana-babalar-eşler-kardeşler ve 'Babam neden bu kutuda'diyen çocuklar....
Diyor ki Haluk Levent şarkıda:
'Hasretler ayrılıkla başlar.
Yanar yürek sessizce ağlar.
Zırhlı aracına binerek uzaklaşan ve şehit olmayı marifet sayan sayın Özhaseki;
Hadi anlatın şimdi orda evlatlarını şehit veren ailelere hasretliğin artık sonsuz olduğunu.
Sizin hiç evladınız öldü mü?
Bunu anlamadığınız için ülke kan gölüne dönmüşken hala BAŞKANLIK DERDİNDESİNİZ!
Alın o başkanlığınızı da....
Evlat acısını ciğerinde yaşayan Anacığım.....
Nasıl da haklısın şimdi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder