14 Aralık 2016 Çarşamba

#'O bomba oraya nasıl geldi?'
Bu soruyu,İstanbul'dan çok uzakta yaşayan biri,bir kahvehane ortamında sorabilir;ya da kadınlar ev sohbetinde 'Duydunuz mu,İstanbul'da bomba patlamış.O bombayı kim getirdi acaba?'diyebilir.
Çünkü bizler,halkız!
Biz,aklımız yettiğince fikir yürütebiliriz,acabaları sıralayabiliriz,yiten canlara ağlaşabiliriz çünkü bizim yapabileceklerimiz sınırlı.
Ben de,'Acaba bu bombayı kim ta İstanbul'un göbeğine kadar götürmeyi akıl etti,12 saat keşif yaptı ve uygun zamanda patlattı?'diye biraz sorayım dedim ve mahallenin küçücük bakkalına gittim ve Memed Amca,İstanbul'daki bombayı oraya sen mi götürdün?' dedim.
Yüzüme anlamamış gözlerle baktı ve 'Ne bombası kızım?dedi.
Anladım ki,Memed Amca değil;
Kahvede oturan Ahmet Amcaya sordum,o da bilmiyormuş;
Sokaktaki kadına sordum,e o da habersiz;
Kardeşim,o bombayı oraya kim koydu?
Ben,sen,o bilmiyorsa,bunu bilen birileri var mutlaka değil mi?
Devletin güzide yöneticileri bilmiyorsa,çok sorumluları,istihbarat birimleri bilmiyorsa;Beşiktaş,Bursa taraftarı bilmiyorsa;her bir parçası bir yerden toplanan 44 can bilmiyorsa....
Kardeşim!
Kim biliyor o bomba oraya nasıl geldi diye?
Seferberlik mi ilan edildi?
Sahi mi?
Niye?
Seferberlik,savaş durumunda ilan edilmiyor muydu?
Sen daha,ülkendeki teröristlerle savaşmayı beceremiyorsun,ülkeyi iyice kaosa sürükleyecek seferberliğe mi sarılıyorsun yani?
Sahi!
O bomba oraya nasıl geldi?
Kuşlar mı getirdi yoksa?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder