20 Mart 2019 Çarşamba

Sosyal medyada,benim yaptığım her gezi,keşif gezilerim ve sanatsal çalışmalarım konusunda şüphe uyandıran bir algı oluşmuş meğer.
Kars'ın Selim İlçesi Laloğlu Köyü gezime,orda çocuklarla yaptığım çalışmalara,oyunlara, diktiğim ağaçlara kadar ....
Oysa,ben bir gezginim aynı zamanda ve keşfetmeyi seviyorum,fotoğraflamayı seviyorum,anlatmayı seviyorum.
Amacım;okuyanlara,görmek isteyip de gidemeyenlere bir yol olmak.
Aidiyet duygusunu sevmiyorum.Gidilebilecek ne çok yer,tadılacak ne çok lezzet ve tanışılacak ne çok insan varken,bir yere saplanmayı da çok doğru bulmuyorum doğrusu.Fırsatını bulmak ya da fırsat yaratmak ve bulduğun bütün zamanlarda hayatı keşfetmek.
Üretme odaklı var olmayı seviyorum ve varlık değerimizin bir işe yaramasını.
Burası benim atölyem,aynı zamanda kurs alanım.
Çalışma arkadaşlarımızla ,hem bir iş alanı yaratmak amacım,hem eğlenceli vakit geçirmek hem de sosyalleşmek adına bir uğraş yapmak.
Arkadaşlarımla da keşif gezileri yapıyoruz ve devam edeceğiz.
Yalnızca kadınlara değil,herkese açık bir alan burası 'Çöp adam bile çizemem,fırça tutmayı asla yapamam' diyenlerin tam da adresidir benim atölyem.
Elimizdeki materyalleri,bir şekilde kullanıyor ve işlevsel eşyalara dönüştürüyoruz.
Hatta,hızımızı alamayıp,mobilya sektörüne bile kaymaya başladık diyebilirim.
Annelerimizden kalan eşyalara, bir köşeye atılmış,modası geçmiş diye tanımlanan eşyalara dokunuyor ve kendimizi mutlu ediyoruz . 
Yumurta kabukları,süpürge çöpleri,küçük bir düğme ya da dantel parçası da işimize yarıyor.
İşlevsel olmayan hiçbir çalışmayı yaptırmıyorum arkadaşlarıma.
Boşa harcayacak ne zaman ne de paramız var çünkü.
ÖYKÜ SANAT EVİ olarak ilkemiz:
-Atmayalım,değerlendirelim!
Resim,Heykel,Takı Tasarımı,Ahşap Obje ...
Atölyemizde her şeyi üretiyoruz.
Küçük bir dokunuşla hayatı güzelleştirmek elimizde. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder