9 Mart 2019 Cumartesi

#Bu akşam,Murat Boz konserine gittim.
Murat Boz deyince,aklıma bir şey düştü.Yakın zamanda bir açıklama yapmış ve diyor ki: 'Para,her zaman mutluluk getirmez.'
Aklıma geldi;Acaba,Murat Boz,bu konserden kaç para aldı?
Hani,para almadan mı geldi?
Parasız hayat yoktur,her zaman mutluluk getirir mi; Evet! 
Halk konseriydi bugünkü konser..Böyle konserlerin birleştirici gücünü seviyorum,herkes,kim olduğuna bakmadan halay çekiyor,hoplayıp zıplıyor,tempo tutuyor ve coşkuyla şarkılara eşlik ediyor.
Halk konserlerini, en arkadan izlemeyi seviyorum çünkü,itiş kakış kalabalığın içinde kalınca konseri hissederek izleyemiyorum.
Konserin,arka plan düzenlemesini çok beğendim.Şarkılara göre renkler ve figüratif değişimler güzeldi.
Şarkıcıyı elbette tanıyorum ama hiçbir şarkısını bilmiyorum.
Tabii,ben böyleyim.
En arkalardan izlerim dedim çünkü;eğlenceyi orda bulurum ama önümde bir kadın vardı 50-55 yaşlarında,,konseri bıraktım onu izledim.
Başında,jajjanlı boncuktan oyalı bir yemeni,kulağında sallantılı altın küpeleri , kendinden geçiyordu eşlik ederken,üstelik de,ezbere biliyordu şarkıları,tek elini havada sallayarak.
Ummadık taş baş yararmış sözü gerçek mi ne? 
Eskiden,konserlerde çakmak sallanırdı,iyi ki şu cep telefonları çıktı,tüm alan ışıl ışıldı.
Murat Boz,bir ara sağlık,para,şans falan diledi ama en sonunda ' AŞK' deyince,bizim kadından 'Vaaooov' diye tiz bir çığlık ve iki el havada kop kop durumları.
AŞK' a ne kadar hasretse artık.... 
Kadındaki enerjiye bakınca kendimden utandım doğrusu.
Konserin süresi kısaydı.Merak ettim,kaç para aldı üç-beş şarkı için?
El sallayıp giderken,alan boşaldığında,her zamanki yurdum insanının 

'Bulduğun gibi bırak' felsefesi yerle yeksan idi.
Şaşırdım mı?
Hayır elbette!
Bunca yorgunluğumun üstüne iyi geldi,biraz daha fazla yoruldum,sanki azmış gibi. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder