1 Mart 2019 Cuma

#Ülkemiz nereye koşuyor?
Yerel seçimler kapıda artık ve bu seçim,yerel seçimi çoktan aştı,bir güven oylamasına dönüştü.
Büyükşehir belediyelerinin alınması,siyasi döngüyü değiştirecek kuşkusuz.
Zaten korku da bundan.
Ekranlarda,en çok sayın cumhurbaşkanı konuşuyor da konuşuyor.
Tamam,cumhurbaşkanı ve partili de ama bir partinin başı olmak ayrı şey,bir ülkenin en yüksek makamında sorumluluk almak ayrı şey ama bizim cumhurbaşkanımız,sanki Ankara,İstanbul,İzmir'in hepsinin belediye başkanı kendisi olacak sanıyor,onlar adına da konuşuyor.
AKP'nin adaylarına baktığımızda,işler yolunda gitmiyor görünüyor ama Anayasanın 103. maddesinde tarafsızlık yemini etmiş cumhurbaşkanı sınır tanımıyor ve Bay Kemal'den giriyor,Eyyyy CEHAPE' den çıkıyor.
Bu seçim,yerel seçim değil mi ve adayların projelerinden söz etmesi gerekmiyor mu ama yok;Bay Kemal de,Bay Kemal!
'Bay Kemal,buğday ithal ettiğimizi söylüyor.Yalaaan ' diyor,iki dakika sonra 'Ha biz dışarıdan buğday almıyor muyuz? Hem de yüksek miktarda alıyoruz' diyor ve o kalabalık,bunu da alkışlıyor.
Bu kalabalığa ne içiriyorlar da aynı alkışı yapıyorlar?
Dinliyorlar mı can kulağıyla acaba?
Damat bakanı çıkıyor; 2.5 milyon işsize iş vereceğiz diyor.
Yahu!
Hadi,bu toplum ekonomiden anlamıyor da,ülkede kapanmamış fabrika kalmamış,üretim bitmiş,ithalata dayalı bir ekonomi varken,kime,nerde iş bulacaksınız da,topluma yalan söylüyorsunuz sayın damat?
Her 1 dakikada bir kişiye iş bulsa,4 yıl 9 ay sonra bu sayı bulunur.
Neyin kafasındalar bunlar?
Bir de 'İtaat et,rahat'diyen biri var ki....
Onu da yarına saklıyorum ama şu Kanalİstanbul denen akla zarar o proje var ya!
Hey maşallah!
Dibe vurmuş bir ülkede,Kanalİstanbul diye bir abukluğu yapacak olmak....
Hani,leğende suyu doldurup gemiler yüzdürmek değil,bütün sistemi tepetaklak edecek bir kanal açmak!
Peki niye,hangi parayla ve gereği ne?
Cidden,aklımızla dalga geçiyorlar artık.
Bu işin,iyice suyunu çıkardılar.
Ama şu bir gerçek:
Ben,bu ülkenin vatandaşıyım.AKP'ye oy vermiyorum ve cumhurbaşkanı dahi olsa,kimse bana makamını kullanarak ZİLLET diyemez.
Ben MİLLETİM,MİLLET!
Ben,tarafsız,sağduyulu,makamının hakkını verecek ve her şeye konuşmayacak bir cumhurbaşkanı istiyorum.
BEN,HALKIM ve kimse HALKIN ÜSTÜNDE DEĞİLDİR!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder