10 Mart 2019 Pazar

#Sıradan bir konserin çağrışımları
Dün akşam,Murat Boz konserine gittim,gitmesine de,toplumun bir konseri yaşarken hala neyi öğrenemediğini de yeniden görmüş oldum hem izleyenler hem de organize edenler açısından.
Böyle konserler,çok gereklidir ve halkı kaynaştırır,eğlendirir,mutlu kılar,ticareti de hareketlendirir.
Elbette aksayan yönler olacaktır ama bir dahakinde daha dikkatli olunması gerektiğinin de altını çizeyim.
Öncelikle,bir organizasyon öncesinde yapılması gereken bağlantıları kim,ne şekilde yaptıysa çok da başarılı değildi.
Şarkıcının menejeriyle anlaştığınızda,konserin kaçta başlayacağı,kaç saat süreceği, ücreti bütün hatlarıyla konuşulur.
Sanatçının,belirlenen saatte sahneye çıkması anlaşma gereğidir ve bahanesi yoktur,çok önemli bir gerekçesi yoksa.
Konser,saat 7'de başlayacak denmişse,o saat başlar.Olası aksaklıklar için de bütün önlemler alınır.
Eğer,şartnameye uyulmamışsa da gereken yapılır.
Neden önemlidir bu?
Halkın parasıyla yaptığınız hizmet,halka hizmettir ve hesap vermelisiniz.
Örneğin ben de çok merak ediyorum,Murat Boz,kaç paraya geldi bu konsere?
Spekülatif rakamlar herkesin aklında şüphe uyandırıyor ve halkın parasını böyle konserlerle çarçur edilmesi konuşuluyor.
Şeffaflığa katılıyorum ama konserlerin gereksizliğine asla katılmıyorum ve belediyeyi destekliyorum bu konuda.
Murat Boz,neden sahneye çok geç çıktı ve neden elektrik kesintisi oldu,konser 20 dakika durdu?
Anlaşmada bu var mıydı örneğin?
Sahne kurulumu,şov,konser,güvenlik dediğinizde,cidden büyük bir organizasyondu.
Belediyeyi şurda hatalı buluyorum:Bu kadar önem verilmiş ve büyük para ödenmiş bir konser hak ettiği değerde olmalıydı çünkü,sahneyi kurulurken izledim ve cidden büyük emek vardı.
Onca ekipmanı oraya topladıysanız,halka keyifli bir konser yaşatacaksınız.
Üç-beş şarkıyla sanatçıyı göndermeyeceksiniz.
Sanatçı,aldığı parayı hak etmelidir ki,harcanan emeğe de,paraya da değsin.
Ben,konseri beğendim ama biraz uzun olmalıydı.Arka plan şovları ve görselleri de beğendim,çok yerindeydi.
Bir dahaki konserde,umuyorum yetkililer vatandaşın şeffaflık beklentisine yanıt verir ve daha iyi organizasyonlara imza atılır.
Yurdum insanının,konser izlememe gayretini de gördüm orda.Cep telefonuyla kayıt yapmaktan ,şarkıları kaç kişi dinledi bilmiyorum.
İşin keyfine varmayı bilmeyen bir gençlik yetişiyor.
Murat Boz'u biliyorum ama şarkılarını bilmiyorum,çok da önemli değil benim açımdan.Ben,eğlenmeye ve canlı şarkı dinlemeye giderim.
Bunu ne siyasi ideolojiyle birleştiririm ne de arkasında kadını metalaştıran öge ararım.
Alt tarafı bir konserdi yahu!
Bu kadar direk dansına takılmaya gerek var mıydı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder