4 Mart 2019 Pazartesi

#Bugün,gün boyu dilimde Grup Yorum'un 'Uğurlama ' şarkısı vardı.
Bir kente,yalnızlık çöktüğü zaman ne kötüdür.
İnsan gitmekle,kalmak arasında kalır böyle durumlarda.
Günlerde mi kabahat,yoksa hayatın kendisinde mi bilmem?
Çalış çabala,elde ne var ki?
Ömür geçiyor,bizler yoruluyoruz yalnızca.
Hayat dediğimiz şey,sunulmuş bir armağan aslında ama kıymetini bilene elbette.
Hep derim:' Varlık değerimiz var ve mutlak bir işe yaramalı.'
Birilerinin yapamadığını başarma duygusu ve verdiği haz....
Birkaç yıldır,çocukların eğitimine uğraşır dururum ama bir arpa boyu yol alamadım.
Söylediklerimin dikkate alınmamasına çok sinirlenmişimdir her zaman.
Bugün bir toplantıdaydım ve yine,yeniden bu konuyu açtım.
Çocukların kaderini değiştirmek gerek.
Onların suçu değil ki,yoksulluğun içinde doğmak!
Nasıl olduysa,bugün yetkililere sesimi duyurmayı başardım.
Burdan,ta Kars'ın Selim İlçesinin Laloğlu Köyündeki çocuklara ulaştım ama şurda,yanıbaşımdaki çocuklara ulaşamadım yıllardır.
Ne kötüdür,sesinizin duyulmaması!
O çocukların sesi olmaya çalıştım bugün.
Umuyorum ve diliyorum ki,o çocukların da içinden iyi bir sporcu,bilim insanı ya da sanatçı çıkacak ama fırsat verilirse,bütün diğer çocuklar gibi eğitim alabilirse.
Bazen yaptıklarıma bakıyorum da 'boşa kürek mi çekiyorum ' diyorum kendime.
'Her zaman yapılacak bir şey vardır' diye duyduğum inancı da kaybediyorum arada.
Dedim ya;bugün dilimde hep Grup Yorum'un Uğurlaması vardı.
Bir kente yalnızlık düştüğü zaman,umudun yerini umutsuzluk aldığında,sırt çantasını alıp gidesim gelir buralardan.
Bir sarmaldayım bu akşam,gitmekle kalmak arasında!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder