9 Eylül 2019 Pazartesi

#Dünyanın, şu an için en güzel şeyi ; insansız hava sahası. ❤️
Çok konuşup, boş konuşan, lüzumsuz kelam eden, canımı sıkan, hayatıma hoşluk katmayan güruhtan çok uzağım ya!
İnsan, daha da ne ister, değil mi? 😉
Bütün deniz, benim tapumda.
Kıyıda, üç-beş kişi var ama hiç önemli değil.
Onlardan bile uzak kalmak istedim bu sabah.
Bu kadar keyifle yüzdüğüm bir denizi uzun zamandır yaşamamıştım.
Denizin yüzeyine yansıyan güneş ışığının, denizin dibindeki izdüşümünü izlemek büyük keyif.
Sağımdan solumdan balıklar geçiyor minik minik.
Neyse ki, buralar onların mekanı.
Yoksa, hepsine 'kışt' derdim ama şimdi ayıp olur. 😂
Denizin ortasında bir noktayım. Kıyıda insanlar da bana birer nokta.
Bütün noktaların birleşimi bütün ama her nokta da, değerli değil ne yazık ki.
Hayat, hep tatil olsa ne hoş olurdu ama.....
Antoine de Saint Exupery kitabında diyor ki:
Sevdiğiniz çiçek milyonlarca yıldızdan birinde bile bulunsa, yıldızlara bakmak mutluluğumuz için yeterlidir.
Eğer, hayatın neresinde durduğunuzu bilirseniz, sizi neyin mutlu edeceğini kavrarsanız, önce, o yıldıza bakacaksınız, sonra da o yıldıza uzanacaksınız.
Ve bunlar, durduğunuz yerde olmaz, kimse de size altın tepside sunmaz.
Hayat sizin ve o yıldızı tutacaksanız çaba harcayacaksınız!
Neyi istiyorsunuz?
Adını koyun yeterli. 😉❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder