27 Mayıs 2017 Cumartesi

#Bir yılı daha geride bıraktım bugün.İyisiyle,kötüsüyle,hayal kırıklıkları,sevinçleriyle koskoca bir yıl daha....
Kazandıklarım oldu,kaybettiklerim oldu bu yıl;başarılarım,başarısızlıklarım ama hiç birinden pişman değilim çünkü insanım ve doğrularımla,yanlışlarımla burdayım.
Bugün,beni gülümseten sözler de duydum,hüzünlendiren de ama hepsini sevdim.
Herkesin,sizi sevmesini bekleyemezsiniz elbette.Bazılarının gözünde erişilmez bir insan olabilirsiniz ama bazılarının gözünde de sıradan biri ama bu da hiç önemli değil.
Ne demişti Can Yücel;
Yerin seni çektiği kadar ağırsın
Kanatların çırpındığı kadar hafif..
Kalbinin attığı kadar canlısın
Gözlerinin uzağı gördüğü kadar genç…
Sevdiklerin kadar iyisin
Nefret ettiklerin kadar kötü..
Ne renk olursa olsun kaşın gözün
Karşındakinin gördüğüdür rengin..
Yaşadıklarını kar sayma:
Yaşadığın kadar yakınsın sonuna;
CAN YÜCEL
İşte,hayat tam da budur.
Sevdiğin kadar sevilirsin bu hayatta'
Bugün,öyle çok kişi tarafından arandım ve mesaj yağmuruna tutuldum ki;
Bazen güldüm,bazen hüzünlendim.
Bugün,yanımda olan ama her açıdan olan;bana sarılan,gülümseyen,sosyal medyadan iyi dileklerde bulunan arkadaşlarım,dostlarım,çocuklarım.
Bugün,beni gülümseten,yazan,çizen hatta eleştiren herkese teşekkür ediyorum..
Her şey çok güzeldi bugün.
Başta kızım olmak üzere,ailem,arkadaşlarım,dostlarım ve beni seven herkes.....
Kalbimdesiniz. ❤️🙂

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder