17 Mayıs 2017 Çarşamba

#Nasıl bir hukuk devletinde yaşıyoruz cidden anlamıyorum.
Önderimiz Atatürk'e hakaret etme küstahlığını gösteren bir şeyler vardı hani adam desek,adamlara hakaret olur.
İşte,bunlardan ikisine takipsizlik kararı verilmiş. 
Hakaret dediğiniz şey nedir?Ağız dolusu küfretmek mi,ağzını burnunu kırmak mı,sataşmak mı;ne?
Geçende biri,ismi lazım da değil,beni mahkemeye vermiş.Gerekçesi ona hakaret etmişim sosyal medya aracılığıyla.
Adliyeye gidip gelmekten artık usandım inanın.Her aklına düşenin beni dava etmesinden de bıktım.
Ya adliye benim evin yanına taşınsın ya da ben adliye yanına.Zamanımdan çalıyorlar üstelik.
Beni bilen bilir;ben kimseye hakaret etmem hele küfür asla.
Bunca yıldır yazılarımı okuyorsunuz,birine hiç saygısızlık ettiğimi,ya da üslubumu bozduğumu gördünüz mü?
Elbette göremezsiniz çünkü kendime yakıştıramam bunları.
Peki,dava ne oldu derseniz?
Hani,yüce Türk adaleti falan deniyor ya!
Hakim bana baktı,baktı,davaya yeniden gün verdi.Yani,Atatürk'e ve annesine bu kadar aşağılık sözler söyleyen DÖRT kişinin ikisine takipsizlik kararı veren mahkeme,az kaldı beni suçlu çıkaracaktı.
Bakınız hem de ne için;
Hani bir yasa çıkarıldı; diyelim ki,evinize hırsız girdi ve siz onu yatak odanızda değil de,evinizin salonunda yakaladınız ve bir temiz patakladınız.
Hırsız değil,siz suçlusunuz.
Ama hırsızı yatak odanıza götürüp döverseniz onu da siz bilirsiniz.
Hırsızın hiç suçu yok gördüğünüz gibi.
Peki,diyelim ki,biri ailenize ölümcül bir zarar verdi ve siz de bu şahsı suçladınız ve bu şahsın yeterince ceza almadığına inanıyorsunuz çünkü belgeler öyle diyor.
İşte burda duracaksınız.
Eğer,bu şahsa suçlu derseniz bilin bakalım ne oluyormuş?
Bu zat,bu suçu işlemiş olsa dahi,toplum önünde RENCİDE oluyor,İTİBARI ZEDELENİYORMUŞ!
Yani,sizin kanayan yaranız hala kabuk tutmamışsa,bu zat toplumda saygın bir hale geliyor,üstüne size dava açıyor ve haklı çıkmaya kalkıyormuş.
Ve yasalar da bunlardan yana bunu da bilin lütfen.
Mahkemeden çıkarken kendime dedim ki;'Git,şu adamın ağzını,burnunu kır.Bari suçlanıyorsun, bari senin vaktinden çalıyor,bir işe yarasın ve adalet böyle yerini bulsun değil mi?
Beni bir daha yazılarımdan dolayı şikayet etmeye kalkan olursa ve ben bir daha adliyeye gidersem,yeminle gazetelerin 3. sayfasına düşecek haber yaratırım sizinle.
Bunu da bilin isterim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder