21 Mayıs 2017 Pazar

#Bugün,bir anne olarak benim gurur günüm çünkü bugün,kızım üniversiteden mezun oluyor.
Yıllar,öyle bir hızla geçiyor ki,ne olduğunu anlamadan bir bakmışsınız,daha dün kucağınıza aldığınız çocuğunuz,bugün mühendis olarak karşınızda.
Tanrı,herkese böyle saygılı,sevgi dolu,iyi yetişmiş bir evlat versin.
Kızımla çok gurur duyuyorum elbette.
Yılların sevgisi,emeği ve birlikte yaşanmşlığının eseridir kızım.
Beni hiç üzmedi bugüne kadar.Hep saygılı,hep duyarlı bir evlat oldu bana.
Çevresinde çok sevilen,herkesin övgüyle söz ettiği bir evlat sahibi olmak, bir anne olarak beni inanılmaz duygulandırıyor.
Evlat candır ve
canınızdan bir parçayı en layıkıyla yetiştirmenin hazzı paha biçilmez. :)
Bugün isterdim ki,kızımın üstünde çok emeği olan anneannesi,teyzesi,dayısı da yanında olsun ama biliyorum ki,ordan kızımı görecekler ve gurur duyacaklar.
Kızım şanslı bir çocuk çünkü onu seven teyzeleri,dayıları ve kocaman yürekli bir ailesi var.
Tabii,başta da ben;yani Annesi! ;)
Yavrumun yolu açık olsun diliyorum hayatı boyunca.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder