25 Mayıs 2017 Perşembe

#İnsanların,bazen motivasyonu azalır ve böyle zamanlarda biraz deşarj olmak gerekir.
Bende,çalışma arkadaşlarımla bir güzellik yapayım ve farklı bir gün geçirelim istedim bugün.
Her ne kadar,ortalık kalori patlamasından geçilmiyorsa da,arada hayattan gün çalmak iyidir bazen.
Yedik,içtik,halay çektik bugün.Ben değil elbette çünkü zerre kadar yeteneğim yok ve hiç olmadı bugüne kadar;bundan sonra da zaten olmaz. :)
Şu ahir ömürde,tangoyu öğrenemeden gideceğim ya,işte buna yanıyorum çünkü onda da hiç yeteneğim yok.
Neyse.....
Yeni projelerim var hayata geçirmek istediğim.Hepimiz bir gün gideceğiz bu dünyadan ama yaşadığımız bu zamanlardan bir iz bırakmak gerekir kalanlara.
Mutlu olmak zor,bunu başarmaya çalışmak daha da zor ama her şeye rağmen umut hep var olmalı içimizde.
O güzel lezzetleri yapan,atölyeme getiren tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
Bu kalörilerin hesabını nasıl vereceğim ayrı konu. ;)
Çok çalışacağız,çok.
E,bugünkü deşarj bize epeyce gaz vermiştir diye düşünüyorum.
Bir dahaki gündemimiz yemekli toplantı olacak.Bugün,aramızda olamayan diğer arkadaşlarımıza da mesaj olsun.Şimdiden yaprak sarması,mantı,içli köfte yapmaya başlasınlar değil mi? ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder