9 Mayıs 2017 Salı

#'Sağlıkta para ödeme devri geçti,artık hastanelerde sıra beklemiyorum,her şey bedava' diyenlerin ağzına terlikle vuracaktım ama vazgeçtim;kürekle vuracağım.
Oğlum,siz neyin kafasındasınız cidden anlamıyorum artık!
İlla,abidik gubidik hastalık tanısı için Acıbadem hastanesine gidip,Kadir Topbaş'ın damadı mı olmak gerekiyor?
Bakınız,tam 1 aydır sorun yaşıyorum.Devlet Hastanesine gidiyorum ve elbette uzman hekimlere.
Bir doktor,diğerine gönderiyor,gittiğim doktor 'Bu benim uzmanlığımda değil,şuna gidin'diyor ve beni tenis topu sanarak o poliklinikten diğerine gönderen ve hala bir tanı koyamayan bütün doktorları ve sağlık sistemini protesto ediyorum.
Cebimden çıkan paranın haddi hesabı da yok üstelik.
Kardeşim,bu devlet benim vergimle ayakta durmuyor mu?
Bana sağlık hizmeti verirken kaşıkla verip,kepçeyle nasıl alır?
Nerde kaldı benim hasta haklarım?
Attığım her adım para.Doktora gidiyorum muayene ödüyorum,eczaneye gidiyorum ilaç katkı payı farkı ödüyorum....
Üstelik ortada hala bir tanı da yok.
Merak ediyorum,ben bunları ödüyorken,halinden çok memnun olanlar,sizler ne yapıyorsunuz?
Sağlık bedava diyorsunuz ya!
Yeminle,kürek de az gelir size.
Gelelim şu damada;
Fokal Biyoelektrik Dizorganizasyonmuş!
Amma da alengirli bir tanı değil mi?
Yavrum!Valla sen bunlardan ölmezsin ama senin gibiler yüzünden biz kahrımızdan öleceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder