2 Mayıs 2017 Salı

#DENİZ BAYKAL.......
Cumhurbaşkanları,göreve başlarken bir yemin ederler biliyorsunuz.Yeminde kısaca;'Vatanın ve milletin bölünmez bütünlüğünü koruyacaklarına,tarafsız kalacaklarına namus ve şeref sözü verirler.
Tarafsız kalacağına,herkesi kucaklayacağına yemin etmiş cumhurbaşkanı sayın Erdoğan,bugün AKP''ye üye oldu.
Peki,sayın Erdoğan,tarafsız bir cumhurbaşkanı oldu mu bugüne kadar?
Elbette HAYIR!
Toplumu ötekileştiren,saldırgan,ayrıştırıcı ve AKP'nin cumhurbaşkanı oldu.
Neden sayın Erdoğan'a güvenmiyorum? Çünkü,taraf olduğuna inanıyorum.
Gelelim sayın Deniz Baykal'ın açıklamalarına;
-Cumhurbaşkanı adayı aynı zamanda CHP Genel Başkanı olmalıdır.Kılıçdaroğlu aday olmayacaksa çekilsin.
Bu ne demek şimdi?
Neden,partili bir cumhurbaşkanı illa şart koşuluyor?
Ben,partisiz,özgür,aydınlık düşünceli bir cumhurbaşkanı istiyorum örneğin ve bu neden CHP'li,AKP'li vs oluyor?
Memlekette,cumhurbaşkanı olacak kimse kalmadı mı da sayın Baykal 'Abdullah Gül aday olursa değerlendirilmesi gerekir'diye açıklama yapıyor?
Şahsi fikridir,kendini ilgilendirir ama bunu söyleyerek toplumda algı oluşturamaz.
Sayın Baykal,geçmişte yaptığı siyasi manevraların ülkeye kattığı zararı unutmuş görünüyor.
Bugün,AKP'den ne çekiyorsa bu ülke,bunun baş sorumlusu sayın Baykal'dır.
CHP'nin MHP ile ortak cumhurbaşkanı adayı Ekmeleddin İhsanoğlu'nun bir başka modelini önermenin ne gereği ne de alemi vardır?
Sayın Baykal,'sayın Kılıçdaroğlu aday olmayacaksa partinin başından gitsin' diyor.
Bu öneri bile sayın Baykal'ın onca yıllık siyasi birikimine hakaret aslında.
Son dönemeçte ,kendisi mi cumhurbaşkanı olmak istiyor acaba?Çünkü,Kılıçdaroğlu,partinin başından gitmeyecek ve cumhurbaşkanlığına da aday olmayacak ve bunu biliyor.
CHP'de zamansız açıklamalar yine başladı.Parti,birbirine girerse,bundan kazanan yine AKP olacaktır.
Partili cumhurbaşkanı istemiyorum.O yemine sadık kalmalı.
Ben de aday olabilirim.Aranan koşulları taşıyorum.Türk vatandaşıyım,40 yaşını geçtim,1 değil 2 üniversite diplomam var üstelik.
Sayın Erdoğan gibi Marmara Üniversitesini bitirdim, göğsümü gere gere diplomamı gösteriyorum ama sayın cumhurbaşkanının Marmara Üniversitesinin hangi bölümünü bitirdiğini hala öğrenemedik çok şükür çünkü ortada diploma yok.
O halde,ben onlardan daha iyi cumhurbaşkanı olabilirim.CHP'ye üye de değilim.
Üstelik,Atatürk ilkelerine de hepsinden çok daha fazla bağlıyım.
Yetmez mi?
Sayın Baykal'ı bir gün anlayabileceğimi umuyorum ama her yaptığı açıklamada,beni biraz daha fazla hayal kırıklığına uğratıyor doğrusu.Referandum sırasında gösterdiği çabanın da hakkını vermeli elbette ama bence,köşesine çekilmeli ve anılarını yazmalı artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder