25 Mayıs 2017 Perşembe

#“Laiklik yeni anayasada yer almamalı"
AKP'li Meclis Başkanı İsmail Kahraman
Bitti sanmayın bu zatın yaptıklarını.Şunu da yaptı çok şükür: Ramazanda, biri sadece kadınlara olmak üzere iki ayrı iftar verecek.
'Her millet layık olduğu şekilde yönetilir.'diye bir söz var biliyorsunuz.
Memleketin neresine ayak bassanız,insan yaşamına hakaret eden,hiçe sayan insanların yönettiği kurumlarla karşılaşıyorsunuz.
Liyakatın gözardı edildiği,adamına göre iş yaratıldığı bir ülkede böyle meclis başkanı olmuş çok mu?
Dünyanın hangi ülkesinde,bir meclis başkanı, temeli LAİKLİK olan bir yönetimde böyle konuşabilir,dahası meclis başkanı seçilir?
Bir tane örneği daha var mı?
Adam bağnaz,laiklik karşıtı,mecliste yaptığı uygulamalar,konuşmalarla hepimizi isyan ettiren bir çizgide ama koskoca Türkiye Cumhuriyeti Devletinin meclisini yönetiyor.
Bu ayıp bile bize yeter!
Eğer ben,kadını ve erkeği o mecliste görmek istiyorsam oraya gönderirim.
Bu,benim tercihim.
Siz kim oluyorsunuz da,benim gönderdiğim kadın vekillere mecliste bu uygulamayı yapıyorsunuz?
Meclis,babanızın çiftliği değil,benim temsil hakkı verdiğim bir yer.
Atalar,'Böyle başa,böyle tarak'derken ne de doğru söylemiş.
Ben,diğer % 50'yim kardeşim.Sen,beni yok sayamazsın.
Sana biat eden,oyunu satın aldığın kitleler olabilir ama ben onlardan değilim ve sana da,uygulamalarına da itiraz ediyorum.
Bu ülke hepimizin çünkü ve inancıyla,etnik kimliğiyle,rengiyle,dokusuyla hep birlikte yaşadık,yaşayacağız.
Siz de gideceksiniz ama bu ülke hep daim olacak.
Cehalet,budur işte!Yetkiyi eline aldığın zaman kendini hiç gitmeyecekmiş gibi sanıp,dev aynasında görmektir.
Ama bunların müsebbibi de var elbette.
Kendisini ölümsüz sanan başkaları da var bu ülkede.
Bu ülkenin kurucu lideri Gazi Mustafa Kemal Atatürk de öldü ama bıraktıklarıyla hep yaşayacak da;
siz ölünce arkanızdan ne çalınacak acaba?
Çok çalışıyorum ve dolayısıyla da çok yorulup,hasta oluyorum.Bir aydır yolum hastaneden geçiyor.O doktordan,bu doktora tenis topuna döndürdüler beni.Öyle bir ülkede yaşıyoruz ki,tesadüfen mi,yoksa şansımız mı yaver gidiyor bilmem.
MR çektirmeye on gün sonrası,tanı konması için on günün üstüne onbeş gün konması ne demek?
Neden mi?
Çünkü,MR'yi raporlayacak doktor bir kişi olunca 'ister öl,istersen yaşa o da senin sorunun güzel kardeşim' diyor devlet sana.
Peki,ben buna layık mıyım?
Ben,böyle yönetimlere,böyle beceriksiz insanların hakimiyetine layık mıyım?
Bi'gidemediniz hayatımızdan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder