26 Eylül 2017 Salı

#Eskiden gizli,saklı diye bir tabir vardı.
Ya da; ar damarı çatlamak diye bir deyim.
Ülkemizdeki ahlaki çöküntüye bir tanım bulamıyorum doğrusu.
Özgürlükçü bir bakış açım vardır ama ekranda her şeyi ortalığa döken insanları gördükçe ben bile zıvanadan çıkıyorum artık.
Son günlerin konusu Mehmet Ali Erbil ve yaşadığı şu kürtaj olmuş genç sevgili biliyorsunuz.
Sanki,yapılan iyi bir şeymiş gibi,kızcağız kanal kanal geziyor ve elinde,kürtaj olduğu bebeğin usg'siyle salya sümük ağlayarak 'Elime 5 bin dolar sıkıştırıldı,yok,çocuğum erkek olacaktı da,kürtaj oldum da,adam yaşlıydı,ne bileyim hamile kalmam sandım da'diye konuştukça içimden değil,dışımdan 'Bu kızın ana-babası,ailesi yok mu?'diyorum.
Her şey mi ortalığa dökülür Allah aşkına?Hiç utanmaları,ar ve hayaları kalmamış bunların.
Be kadın!
-Yaşlı diye buluyorsan neden baban yaşındaki erkekle yatağa girdin?
-Sağlıklı bir kadınsan,bir erkekle cinsellik yaşamanın getirisinin gebelik olabileceğini bilecek yaştasın değil mi?
-Diyelim ki,gebe kaldın.Çok marifetmiş gibi yaptığın,istemiyorsan o bebeği kürtaj olman en doğal hakkın.
Aldırdıysan sorun ne?Yok;aldırdığın için üzülüyorsan;aldırmasaydın o zaman,kafana silah mı dayadılar kürtaj olman için?
-Bu kadının bir ailesi yok mu? Kanallarda kızlarını,üstelik de böyle rezilce görmekten hiç utanmıyorlar mı?
İşin bir de Mehmet Ali Erbil yanı var elbette.
Tiyatro ve sinema kökenli,çok iyi bir aile geçmişi var bu insanın.Çapkınlık maceraları da hiç düşmüyor hayatından.
Ülkemizin en iyi şovmenlerindendir üstelik.
Özel hayatı bizi ilgilendirmiyor kimsenin ama yakışıyor mı hiç Mehmet Ali Erbil gibi birine bu gidişat?
İnsan,hovarda olabilir,çapkın olabilir ama bari bir denklik arasaymış ya?
Aşık olsa,ona da tamam ama iki-üç gecelik macera için bunca rezillik neden?
Çok ikiyüzlü bir toplumuz inanın.Bir yanda böyle konu olanlar,diğer yanda 'Yan baktın,evlenmedin,boşadın'diye öldürülen kadınlar.
Geri kafalıyım belki de ama
Hoş görmüyorum bunları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder