22 Eylül 2017 Cuma


#Gölcük müftüsü bir paylaşım yapmış.Diyor ki;
Mağazalarda,ambalajı açılmış teşhir ürünleri hep yarı fiyatına satılır.
Anlayana....
Bu paylaşımdan kim,neyi anlamalı bilmiyorum ama aklıma takılanlar:
-Bu müftü,camiden arta kalan tüm zamanını AVM ve mağazalarda geçiriyor;
-Bu müftü,açılmış ürünleri defalarca denemiş olmalı ki,yarı fiyatına düştüğünü biliyor;
-Bu müftü,ettiği lafı herhangi bir mağaza ürünü diye mi açıklıyor,yoksa kadınları itham ederek kendi aklınca kadınları mı aşağılıyor?
Sizce nedir bunun açılımı?
İyi niyetimi koruyorum ve bir mağazaya gittiğimde elbette alacağım koltuğa oturuyorum,yatağa uzanıyorum,yastıkları yokluyorum,tencere,tavayı inceliyorum.
Bunlar,koruyucuyla kaplı olsa,bunların hiç birini yapamam değil mi?
Peki,ya iyi niyetli değilsem ve bu zavallı, kadınları itham ediyorsa....
O zaman da aklıma takılanlar;
-Ambalajı açılmış demekle,sanırım bakire olmayı anlatıyor.
Bir kadını,küçücük bir zar parçasıyla değerlendirmek vahim ötesi elbette.
Peki,ya bu müftünün annesi de bu kadar aşağılık bir tanımlama yapılan ambalaj sorunu yaşasaydı,kendisi dünyaya gelecek miydi acaba?
Keşke....
Bu ve bunun gibilerin yaşam algısı o kadar düşük ve çapsız ki,neye yorsan olmuyor.
Ayrıca;beze,çarşafa dolayamadıkları kadınları teşhir ürünü yerine koyuyorlar ya;emin olun,ağızlarından salyalarını akıta akıta peşlerine düşer bu güruh.
Bu müftünün eşini merak ediyorum doğrusu.
Bir eşi var nasıl olsa değil mi?
Ne yapıyor eşiyle,
O piti piti,karamela sepeti,
Terazi,lastik cimlastik mi oynuyor yoksa?
Ya da,ambalajını hiç açmıyor ve fanusta mı saklıyor?
Bir kadın olarak,müftünün sıfatına bakıyorum,bakıyorum da.....
Neyine güvendi de bu paylaşımı yaptı acaba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder