8 Eylül 2017 Cuma

#Sabah 7'den bu yana hastanedeyim.
Önemli bir derdim yok elbette ama gitmem gerekiyor.
Hastanede,adım atacak yer yok.Öyle çok yaşlı hasta var ki;polikliniğe sıra almanız bir mucize.Alt tarafı kan tahlili için istem yapılacak.
Kan demişken;her Türk insanının tipik bir yaklaşımı varmış kan konusunda.
Kanı verdiğinde hep şunu söylermiş:'Nerdeyse,tüm kanımı çektiler tüpe.'
Sanırsınız ki;bedenimizde üç tüplük kan var ve onu da hastanede bıraktık.
Ben de,dört tüp kan verdim ve aynen şunu dedim gülerek:'Zaten kansızlığım var,Dört tüp kan verdim,vücudumda kan bırakmadılar,of ya'
Sanki Mars'tan geldim. 
Tipik Türk insanıyız işte.
Sağlık için işte mecburen....
Hastane demişken.....
Her yerdeler,her yerde.
Ne ara bu kadar doğurdular,ne ara?
Suriyelilerden söz ediyorum elbette.
Savaştan kaç,ülkemize sığın,ardına kedi eniği gibi çocukları sırala ve doğurdukça,doğur hala.
Kardeşim!
Kime güveniyorsunuz siz de ,el kadar çadırların içinde sevişiyor ve üredikçe ürüyorsunuz?
İnanın,kendi ülkemde mülteci olduğumu hissediyorum.
İnsanlık tamam da,bunlarınki ne oluyor?
Yalnız hastanede mi?
Zorkun Yaylasında,piknik alanında gördüm bunları.Dağın başına ciplerle geliyorlar,yerlere de yayılmışlar,kebaplar gırla gidiyor;benim vatandaşım eti rüyasında görüyor ama bunlarda para bol demek ki.
Arabalarını,takıp,takıştıran,ellerindeki markalı alışveriş torbalarını sallayan kadınları gördükçe isyan ediyorum.
Beni,kınayan kınasın.
Yeter artık bunları beslediğimiz.
Herkes evine!
Hastanede,parmak arası terlikle dolaşan uzman olur mu?
Kadın,bildiğiniz parmak arası terlikle poliklinik hizmeti veriyor.Bunları gören kimse yok mu?
Saçlarına doladıkları o şeylerle ne ara bu kadar çoğaldılar?
Hastaneye giriyorsunuz,sanki Türkiye Cumhuriyeti Devletinde bir hastaneye değil de,Arabistan,İran,Irak gibi geri kalmış Arap coğrafyasına düşmüş gibisiniz.
Başınızı nereye çevirseniz saçından utanan kadın görüyorsunuz.
Unutmadan;o daracık pantolonların yarattığı görselleri de yok mu?
Bu kadınlara önerimdir:O örtüleri takmadan önce,aynada kendinize bir bakın.Özellikle,memelerinizi teşhir edecek kadar daracık gömleklerinize,kalçalarınızı en ince ayrıntısına kadar sergilediğiniz o dar pantolonlarınıza iyi bakın.
Ben bile dönüp bakıyorum size.
Bu ne cür'etkarlık yahu!
Çok çalışmaktan bu hale geldim elbette ama bitecek yakında tedavim.
İşte o zaman sanatımla başbaşa kalacağım ve bunları hiç görmeyeceğim.
Dünya malına değer inanın. 🙂

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder