24 Eylül 2017 Pazar

#Herkesin,kendine göre özel bir günü var.
Son yılların moda trendi cuma günlerini kutsayanlar var biliyorsunuz;ki,o niyeyse?
Benim de kutsal günüm pazar günü.
Bir rehavet,bir rehavet sormayın gitsin.
Kahvaltım özeldir,sabahtan akşama müziklerim özeldir ama en çok ailemle yaptığım pazar kahvem ve sohbetim özeldir.
Biraz da cinslik var elbette itiraf ediyorum.😉
Pazar kahvaltısında ne konuşursunuz?
Ordan,burdan laflar,dedikodu yapar,aşktan,meşkten falan konuşursunuz değil mi?
Bizde,hiç öyle sıradanlıklar yaşanmaz çok şükür.
Bir insanın kızı mühendis,kardeşi de psikolog olunca o kahvaltı masasında memleketi kurtarma ve bilimum çözüm arayışları konuşulur.🙂
Kızım,karşımda oturuyor ve sanki konuşacak konu kıtlığı çekiyormuşuz gibi,memleketteki sanayide yaşanan sıkıntılardan,entegre tesis kurmanın maliyetinden,hammadde ithalinin daha karlı olduğundan,üretim-pazarlama departmanlarının yaşadığı sıkıntılardan,devletin sanayi politikasından,yetersiz yetiştirilen mühendislerden bir girdik konuya,omleti ne ara yedim hiç bilmiyorum.😉
Memleketi,bir içki masasında kurtarıyoruz çok şükür,bir de bizim kahvaltı sofrasında.
Sonuç ne derseniz;üstüne içtiğimiz mis gibi kokan,bol köpüklü kahve.
Olacak olacak!
Biliyorum,bir gün,bu ülkede her şey güzel olacak.
Ve ülkemize,benim kızım kadar iyi yetişmiş,akıllı,üretken,projeci ve çözümcü mühendisleri kazandırdığımız zaman,her şey çok güzel olacak! 🙂

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder