5 Eylül 2017 Salı


#Yarın bayram.
Bayramlar birleştirici güç derler ama ...
Zorkun Yaylası...
Evlerin çoğunun ışığı yanmıyor artık çünkü yayla sezonu bitti ve insanlar evlerine döndü.
Yayla ıssız,yayla sessiz şu anda.Radyodan nostaljik şarkılar dinliyorum.Nazan Öncel,'Gitme Kal Bu Şehirde' diye sesleniyor giden sevgilinin ardından ama giden yalnızca sevgililer midir hayattan?
Evimizin bahçesine bakıyorum hüzünle gecenin karanlığında;bu bahçeden ne çok insan geçti,gitti ailemden.
Annem,babam,kardeşlerim,dedem,anneannem...
Yaslandığım duvarda Vedat Abimin son fotoğrafını ben çekmiştim;ya da şu balkondan Bacım,bana demli bir çay getir' diyen diğer abim.
Ve ablam.....
Annemin,bayram öncesi açtığı baklavalar da yok artık.
Babamın kestiği kurbanlar,evimizdeki telaşlı bayramlar da yok artık çünkü onlar da gittiler hayatımızdan.
Bayram işte,gelse ne olur gelmese ne olur?
Radyoda,Hümeyra'nın şarkısı çalıyor şu anda; 'Birçok giden memnun ki yerinden
Çok seneler geçti,çok seneler geçti
Dönen yok seferinden.
Yarın bayram.
Bilmem ki,size de mutlu geliyor mu?
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder