19 Mayıs 2018 Cumartesi

#19 MAYIS 1919'dan 19 MAYIS 2018'e....
Başta,Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere,bu vatanı bize veren tüm şehitlerimize şükranlarımı sunuyorum ve '19 MAYIS benim doğum günümdür' diyerek bir avuç vatanseverle,Samsun'a çıkan ve bir ülkenin kaderini değiştiren,deha bir devlet adamının varlığıyla gurur duyuyorum.
YAŞASIN 19 MAYIS YAŞASIN CUMHURİYET!
Hayat, bazen siz plan yaparken bildiğini okuyor biliyorsunuz.Benim planım da,Atatürk tişörtümü giyip,atamın huzurunda saygıda durmaktı ama yürümeyi göze alamadım ve ekrandan izledim Anıtkabir'de yaşananları ve de ülkemizin dört bir yanında yapılan hazırlıkları.
Gavur İzmir derler ya sürekli,iyi ki,İzmir var.Ordaki coşku,heyecan ve hazırlıkları kıskanarak izliyorum inanın.
Milli bayramlarımıza da ayar verdiler ya,herkes korkuyor sokağa çıkmaya.
Bugün,neden fener alayı yok örneğin şehrimde?
Neden havai fişekler hazırlanmadı,neden marşlar çalınmadı ?
İş yerlerinin çoğunda bayrak bile asılmamış üstelik.
Anıtkabir'deki törenlere bakıyordum.çelenk tutan İki askerin ardında biri yürüyor.
Meğer spor bakanıymış.
İnanın,sürekli değişen bakanlardan başım dönüyor artık ve isimlerini asla öğrenemiyorum çünkü,onu öğrenene kadar hükmü kalmıyor ve iki dudağın arasında değişiveriyor bakan.
Bakanın yüzüne baktım,'Nerden geldim ben buraya?' ifadesi,hiç kimsenin öğretmediği protokol kuralları ve adımlarını nereye atacağını bilemeyen şaşkınlıkla deftere imzaya gitti.
Atatürk,bugünleri görse eminim,'Yıkılmış bir enkazdan bir Cumhuriyet kurdum.Bu vatanı,çocuklara,gençlere emanet ettim.
Bıraktığım bu ülkenin hali ne? diye çok üzülürdü
Dilinden,ATATÜRK ismi dökülmeyen cumhurbaşkanı,hazırladığı 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı mesajında Atatürk'ün adını anmayan meclis başkanı,zorla Anıtkabir'e gidip sap gibi duran bakanları görünce....
24 Haziran çok önemli,çok!
Bu iktidarın,bu ülkenin yönetiminden gitmesi gerekiyor artık.
Şehitlerimizin kemiklerini sızlatmamak gerekiyor.Kolay mı kazanıldı bu ülke de,herkese peşkeş çekiliyor?
Orayı sat,burayı sat,Cumhuriyet'in kurduğu fabrikalara yenilerini ekleme,babanın malı gibi sat bakalım,sata sata elde ne kalacak?
Muharrem İnce'nin dediği gibi;
1924'den 2018 'e....
Cumhuriyet'in kurduklarının dışında tek bir fabrika kurdun mu?
Anıtkabir'i dolduran kalabalığı izliyorum,İzmir'i izliyorum,akıllı robot yapan ve yapay zekayı konuşan,aklını bilimle yoğuran gençlerimizi izliyorum,yaylı çalgılar beşlisini izliyorum ....
Bu ülke,bu çocuklara emanet!
Final yazmaya az kaldı.
19 MAYIS GENÇLİK VE SPOR BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder