9 Mayıs 2018 Çarşamba

#Anneler Günü yaklaşıyor ya;ekranlarda annelere yönelik sayısız reklam dönüyor.
Reklamın birinde, 'Annenizi tek bir sözcükle anlatın ' diyor.
Anneler konusuna önümüzdeki günlerde geleceğim elbette ama biri bana dese ki,' Ülkeyi yöneten insanları tek bir sözcükle anlat'
Vereceğim yanıt ne olurdu?
Düşündüm,en doğru sıfat ne olabilir diye ama öyle çok yükleme yapabilirim ki,seçemedim bir türlü ve en sonunda şuna karar verdim:
-Ne söylesem,sözcükler kifayetsiz kalacak,en iyisi,siz 'GİDİN ' de sözcük israfı yapmayalım değil mi;bize de yazık!
Bakınız,TAMAM demiyorum,GİDİN diyorum!
Giderseniz,bütün sorunlar bir anda bitmeyecek ama en azından sizden kurtulur ve yeni bir heyecan dalgası yaratacak,yeni beyinlere yol açacak,değişim rüzgarları estirecek yepyeni kimlikleri deneriz,fena mı olur yani?
Uzun yıllardır,ilke kez bir şeylerin değişeceğine inanıyorum artık.
Yol uzun,yol zor ama denemeye değer!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder