22 Mayıs 2018 Salı

#CHP'nin listesi açıklanınca,çoğu kişi gibi ben de hayal kırıklığına uğradım.
Memleket elden gitti gidiyor ve acil durum anonsu var ve de geçen seçimin en çalışkan vekillerinin önemli bir kısmı listede yok.
Hele,Deniz Baykal ve birkaç gereksiz ismi de görünce....
80 yaşına gelmiş ve artık anılarını yazacak bu insanların listede ne işi var?
Ahde vefa saymanın sırası mı şimdi?
Diğer bazı isimler için de fikrim aynı:'Allah aşkına,elinizi çekin artık şu siyasetten ve gidin torunlarınızı sevin' diyorum.
Ölene kadar da siyaset yapılmaz ki!
En iyisi,ben yine atölyeme döneyim ve üreten kadınlarla neler yapıyoruz onu anlatayım.

Efendim,fikir arkadaşımızdan çıktı,Elinde bir şemsiyelik vardı boyanacak,'Acaba,farkındalık yaratabilir miyiz? ' diyerek abajur yapmaya kalktık,sanki çok anlarmışız gibi. 
Gerekli malzemeler: 1 adet şemsiyelik,3 adet vileda temizlik sopası (Şaka yapmıyorum,cidden temizlik sopası),parçacıdan alınan 1 mt sarı kumaş,internetten aldığımız tel başlık,5 mt kablo ve strafor parçaları ve boncuklar ve sokaktan toplanan taşlar ve iğne-iplik ve ampul ve de emek. 
Bu arada,elektrik aksamını montajlayan ve bu abajura emek veren kardeşime de teşekkür ediyorum. 
Peki,nasıl yola çıktık?Şemsiyeliği boyadık,sopaları ahşaba sabitledik,kabloları aradan geçirdik görünmesin diye;parçacıdan aldığımız kumaşı yıkadık,lastik geçirdik ki,kirlenince yıkansın diye;boncuk işledik ve ampulünü taktık....
Hayatta hiçbir şey emek üretmeden olmaz.
Yapabiliriz belki de fikrinden yola çıktık ve başardık. 
Arkadaşımızın bu macerayı anımsayıp gülümseyerek, kahvesini keyifle içmesini diliyorum.
Emek veren herkese teşekkürler. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder