9 Mayıs 2018 Çarşamba


#Sabah 6' da kırlangıçların sesine uyandım.
Odamın penceresinin köşesine yine yuva yapmışlar her yıl olduğu gibi.
Sezon bitip göçtüklerinde yuvayı mecburen bozuyorum çünkü camla duvarın arasındaki yuva tutkal sürülmüşcesine yapışıyor ve cam silinmiyor.
Bu fotoğrafla ne alaka değil elbette yazdıklarım.
Kuşların sesiyle atölyeyi açmaya çıktım evden;bu fotoğraftaki alan,çöp konteynerlerinin olduğu yer ve ben bu alan bakımsız diye Yasemin çiçekleri ektim,uzayan dallarını duvara sardım ve çiçeğin bütün duvarı sarmasını bekliyordum ta ki,belediyenin çöp görevlilerinin çöpleri toplamayıp,çiçeğin dibinde yakana kadar.
Şimdi,ben ne diyeyim bu belediyeye?
Mahalle arasında çöp yakılır mı demeyeceğim,çöp yakmak ne demek?
Oradaki sarılmış çiçeği hiç mi görmediniz de,çiçeği yaktınız?
O bir canlı.Nasıl bir vicdansızlık bu?
Sizin yaptığınız hizmetin var ya....
Her gün su veriyorum,olur da belki bir kök kalmıştır da yeniden yeşertebilirim diye.
O Yaseminler oraya yeniden dikilecek elbette,ekecek dalı bulursam eğer.
Hayata,insana,çiçeğe,böceğe saygı duymayan insanlara cidden dayanamıyorum artık.
Bu devirde hala çöp yakılıyorsa eğer,ben daha ne diyeyim bu belediyeye?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder