9 Mayıs 2018 Çarşamba

#Son 1 aydır iki bilgisayar da elimden gitti,cep telefonumun ekranı kırıldı,kör topal işliyor,arayan da pek ulaşamıyor-du bana.
'Bundan daha fazla ne olabilir?' derken,hep daha fazlası oluyor.En iyisi,hayatı akışına bırakmak dedim ama geçen bu süreçte sosyal medyayı da epeyce ihmal ettim elbette.
Bu zaman aralığında sayfamda olan ve hayatında değişim yaşayan hiç kimseyi göremedim haliyle.
Burdan,doğum günü geçen,bebeği,nişanı,nikahı olan ya da güzel anları yaşayan ve benim anmadığım her kim varsa hoş görsün lütfen.
Hepsine,sağlıklı ve huzurlu ve mutlu bir ömür diliyorum.
Tüm sevdikleri yanında olarak elbette.
Dip not:'Her şerden bir hayır çıkar' derdi atalar.
Bilgisayarı almaya gittim tamirden.Emekli bir beyin cerrahına rastladım.
Ayağım aksayarak yürüyünce dikkatini çekmiş olmalı ki,'Uzat ayağını'dedi,Bir damara dokundu,biraz da acıdan dişimi sıktırdı ama sonuçta ayağa kalktığımda daha iyi basabiliyordum artık.
Daha da iyi olacak biliyorum,biraz daha zaman ama günün en güzel iki haberi;
-Canım bilgisayarım;
-Canım ayağım.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder