27 Mayıs 2018 Pazar

#Hayat,insana sunulmuş en güzel armağan.
Uzun mu,kısa mı,iyi mi kötü mü geçecek bilmediğimiz günler biraz bize,biraz da rastlantılara bağlı diye düşünüyorum.
Ömür,iki nefes arasında,aldınız,verdiniz.
Önemli olan,bu iki nefesin arasını istediğiniz gibi doldurabilmeyi,yaşayabilmeyi başarmak.
Eğer,hayatınızda olabildiğince doğru adımlar atarsanız,finalini 'Keşke'sözünü en az kullanarak yaparsınız.
Yıllar,insanı büyütür,olgunlaştırır.Tabii,bunda yaşadıklarınızdan öğrendiğiniz çok şey de olmalı.
Her geçen gün yeni bir deneyimdir bizlere ve her zaman karşımıza iyilik,güzellik de çıkmayacak.
Bazen düşüp,bazen kalkacağız;bazen çok mutlu olup,bazen kederlere düşeceğiz ama yaşadığimız her şeyi sindire sindire öğrendiğimizde,geriye kalan yılları da en olması gereken gibi yaşayacağımıza inanıyorum.
Yeni bir yaşın ilk günündeyim.Yapacaklarım,yaşayacaklarım henüz bitmedi.
Hayallerim var en azından hala.
Bugüne kadar,çok şey yaşadım,çok şey gördüm,çok insan tanıdım.
Sevdiklerim de oldu,nefret ettiklerim de.
Bu yaş olgunluğuna geldiğimde,gördüğüm şey,ömrün çok kısa olduğu,hiç kimse için fazladan çaba harcamamak gerektiği,hiç kimseye hak ettiğinden fazlasını vermemek gerektiğidir.
Boşa geçen yıllar diyorum bazen ama önümdeki yıllarıma baktığımda ki;ne kadar elbette bilmiyorum;adımlarımı daha temkinli atmayı öğretti o keşkelerim.
Bunca yılımın içinde çok güzel arkadaşlıklarım,dostluklarım oldu.Sosyal medyada bile,hiç karşılaşmadığım ve hiç karşılaşmayacağım birçok insan tanıdım ama iyi ki de tanımışım.
Sevmek ve sevilmek dünyanın en güzel duygusu çünkü yaşama dair enerji kaynağım.
Beni doğuran anacığım başta olmak üzere,üstümde emeği olan ve özlemle andığım bütün geçmişime,yanımda olan kızıma ve aileme çok teşekkür ediyorum.
Anılmak güzeldir.
Beni arayan,mesaj çeken ve sosyal medyadan iyi dileklerde bulunan sizler.....
Hayatımdaki iyi nefeslersiniz ve iyi ki de varsınız.
'İnsan,insanla çoğalır' derim her zaman.
Ben,çoğaldığımı biliyorum sizlerle.
Hepinize çok teşekkür ediyorum beni unutmadığınız için.
Uzun yıllar,hayatın içinde birlikte olmak dileğiyle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder