16 Mayıs 2018 Çarşamba

#FOX Kanalında Muharrem İnce'yi izliyorum......
Muharrem İnce,cumhurbaşkanlığına aday bir insan.Kazanır mı bilmem ama ekrandaki konuşmasındaki ara başlıkları onaylamadığımı belirtmeliyim.
Bakalım,diğer adaylar ne söyleyecek?
Cumhurbaşkanlığı makamı,
ülkenin en tepesi,en önemli makam.
Geçmişte,pasif görev tanımı vardı ama AKP iktidarı,her şey gibi bunun da suyunu çıkardı.
Cumhurbaşkanlığı makamı,bırakın meclisin onay makamı olmasını,meclisi devre dışı bırakarak tek adam diktasını getirdi ülkeye.
Sanki,Parlamenter sistemde değil de,bir insanın iki dudağının arasına sıkışmış bir ülke yönetimi var şu anda ve umarım 24 Haziran'da bu durum değişir.
Gelelim,Muharrem İnce'nin söylemlerine.
-Ana dilde eğitimle başladı söze.Dilde devrim yapılmış bir cumhuriyette ana dilde eğitimi savunmak,yarın özerlik talebiyle karşısına dikilir ülkenin.
Ne demek ana dilde eğitim?
Bir ülkenin bayrağı tektir,dili tektir.Kürt oylarına şirin görünmek için ana dilde eğitime yol açamaz sayın İnce.
Ana dilde eğitim,ülkeyi bölmenin ilk adımıdır,bunu anlasa iyi olur.
Gazetecilerin,ısrarla Kürt sorununu dile getirmesini hayretle izledim.
Sanki,bu ülkede ekonomi batmış,tarım bitmiş,sanayi iflasta değil gibi;sanki bu ülkede eğitimden,sağlığa her şey yolunda gibi aldılar sözü ellerine...
Kardeşim!
Ben de hastanede sıra bekliyorum,ben de ilaca % 18 kdv ödüyorum,ben de işsizim,ben de yoksulum,tıpkı herkes gibi.Senin ne ayrıcalığın var da,sana özel söylem geliştiriliyor?
-Muhafazakâr yardımcısı olacakmış,öyle diyor.
Bu ülke,hep bunlardan kaybetmedi mi?Çağın gerisinde kalmanın sorumlusu biz miyiz?Hala,aklını kadının saçına takmış güruha ışık yakamaz.
-Fethullah Gülen'i isteyecekmiş de,vermezlerse İncirlik Üssünü kapatacakmış da.....
Fethullah Gülen'i istesen ne olur,istemesen ne olur? Arkasındaki güce bakacaksın.
Siyasi ayağını bul önce.Kenan Evren gibi,yatakta yargılamak neye yarar artık?
-Halkın karşısına çıkan bir aday,yaka -bağır açık mı çıkar?Bunu,saygısızlık olarak alıyorum.
Halkın adamı olmayı yanlış anlamış sayın İnce.Köy kahvesinde okeye yancı bir aday istediğimizi kim söyledi?
O kadar da değil artık,söylemi bile basit.
Cumhurbaşkanlığı,ciddi bir makamdır,ağırlık ister.
Yakası açık gömlekle,ortaya karışık söylemle halkın karşısına çıkmamalıydı.
Bazılarına evet ama çoğuna hayır!
Çankaya Köşkü'nü hak eder mi bilmem?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder