29 Mayıs 2018 Salı

#Haberleri izliyorum ve her kanalın tek müdavimi,sayın cumhurbaşkanı;
''Yastık altında dövizi olanlar gelsin parasını altına, TL'ye dönüştürsün. Ne lüzum var dövize değer kazandıracağız' dedi.
Cumhurbaşkanı diyorsa,mutlak bir bildiği vardır.
Ne yani,ondan daha mı iyi bileceğim yastığımın altındaki Dolarları,Avroları?
Çok söz dinleyen bir insan değilim ama bu kez sayın cumhurbaşkanını dinleyesim tuttu ve koştum odaya.
Vazgeçmediğim iki adet kuş tüyü yastığım var.Tabii,bu yastıkları nerdeyse milattan önce almıştım.Yoksa,kazların tüylerini bir yastık için yolmalarını izleseydim önce,asla almazdım.
O kadar da vicdansız değilim biliyorsunuz.
Neyse,konumuz bu değil,araya parça attım yalnızca. 
Önce,ilk yastığımı kaldırdım,aaaa altında dolar yok.
Avroları ben mi görmedim dedim,içini,dışını yokladım;yok valla dolar,avro falan.
Bir umut,ikinci yastığıma yöneldim ama bu kez iyice temkinliyim.
Bakarsınız,vardır da,ben görmüyorumdur,değil mi?
Elimi usulca kılıfa soktum;Hay Allah,nereye gitti bu dolarlar?
Hırsımdan yastığı elime aldım,silkele babam silkele.
Yok!
Bu yaşa gelip de,bir yastık altına dolar saklamadım ya,kendimden utandım doğrusu.
Sayın cumhurbaşkanı,yeminle çok çok üzgünüm sizi hayal kırıklığına uğrattığım için.
Oysa,sizin şimdi ne hayalleriniz vardı,o yastık altında sakladığımız dolarlar için değil mi?
Ekonomi batmış,ülkeyi yine,yeniden bir seçim masrafına soktunuz,e buna da para lazım!
Ama siz de,parti başkanı ve cumhurbaşkanı ADAYI olarak neden herkes gibi tarifeli uçak kullanmıyorsunuz da,her mitinge ATA UÇAĞI ile gidiyorsunuz?
O uçak su yakmıyor biliyorsunuz!
Neyse....
Velhasıl,yastıkları bıraktım,tüm evi döktüm,valla dolar falan bulamadım,doları geçtim TL bile bulamadım. 
Ben ki,çok çalışkan biriyimdir.E,ben dolar bulamıyorsam,yastık altına dolarları istifleyen kim?
Ama şunu yapabiliriz elbette:
Sayın cumhurbaşkanı ve partisi,16 yıllık iktidarı boyunca halkı sefalete düşürdükçe düşürdü.
E,millette para da yok!
Bu durumda,şu dünyanın en çok ihale alan Limak,Kolin,ve milletin A.... Koyan Mehmet Cengiz'e verdikleri ihale paralarını halka mı arz etseler acaba?
Vatandaştan alırken iyi de,verirken mi kötü olsun yani?
Kızım küçükken,düşen her diş için Diş Perisi yastığının altına para koyardı.
Bu iş,Diş Perisine biraz pahalıya patlardı ama neyse.... 
Ben de diyorum ki;Eyyyyy Diş Perisi!
Şu yastığın altına biraz dolar,Avro falan mı getirsen acaba?
Bizim süt dişleri döküleli çok oldu ama ana dişler de sıkmaktan gitti gider! 
Hani,gör diye söylüyorum! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder