9 Mayıs 2018 Çarşamba

#Anacığım,nurlarda uyusun hep derdi ki: 'Bir insanın canı nerde yanıyorsa kalbi orda atar.' 
Gerçekten de, 2 aydır çektiğimi ben bilirim bu ayaktan.
Atölyeyi kapatınca cidden eve zor düşüyorum.Bugün,biraz televizyon izleyeyim dedim ve bu toplumun artık çıldırdığına inandım ekrandakileri görünce.
Çorum' da bir gizemli kız vak'ası varmış örneğin, Seda Sayan'da gördüm.
Memleket yanıyor,tek adam diktası geliyor,göz kapakları hiç oynamayan kadın mezarlıktaki kızın peşine düşmüş gündem yaratıyor aklınca.
Peki ya,gecenin köründe,çoluk çocuğunu kapmış,sanki film izlemeye gelmiş gibi bekleyen kadına; mezarlıkta tuhaf sesler çıkaran o aptallara; orayı, burayı taşlayanlara ve buna program yapanlara ne demeli?
Toplumun aklını kaçırması bu demek ki !
Of,bu ne ya diye söylenirken,müzmin bekar Alışan evlenmemiş mi meğer!
Gelinin boynundaki liraları ve nikah şahidini görünce......
Yok valla,bu memleket adam olmaz dedim ama en çok da şuna takıldım: Bu memlekette,ataerkil,gelenekçi,ayak yıkatmaya odaklı,önüne terlik konacak,maço bir erkek görürseniz değil evlenmek;derhal kaçın!
Kızcağıza yazık olmuş,neden mi?
Adam,zaten ağacın işlenmemiş hali.
Biz,artık evlendik diye basına gösteriyorlar,kadın yüzüğünü kendi çıkarıp taktı parmağına.
Nezaket,kibarlık,yazısız kurallar hak getire.
Adam,bildiğiniz tahtanın hammaddesi.
Kaç ay sürer acaba bu evlilik?
Geline takılan altınları gördüm de;
Yok anam,valla bu toplum adam olmaz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder