25 Mayıs 2018 Cuma

#Akşam,eve dönüyorum,radyoda haberleri okuyan spiker :
-Cumhurbaşkanı Erdoğan sahaya iniyor.Otuz ilde miting yapacak,son iki günü İstanbul'un ilçelerine ayıracak
dediğinde,birden durdum ve kendime dedim ki;
-Yahu!
Es kaza ekran karşısına geçtiğimde,Star'ı açıyorum karşımda,Show'u açıyorum karşımda,Kanal D yine öyle,ATV zaten anlatmaya gerek yok;FOX' da bile liste başı haberlerde.
TRT'yi asla ve kat'a açmıyorum,benden kesilen her lira zıkkım olsun;
Kurtuluşumuz var mı ki de,sahaya iniyor sayın cumhurbaşkanı?
Çıkmadığı bir gelin-kaynana yemek yarışması,bir de FOX'daki aday cumhurbaşkanlarına davet kaldı çok şükür.
Bir de Müge Anlı'ya elbette.
O da zaten kayıp arıyor.Sayın cumhurbaşkanı ekranlardan kaybolmuyor ki kadıncağız arasın. 
İnsan,kendini biraz özletir ama nerde....
Parmaklarım yoruluyor inanın kanal değiştirmekten.
Hani bir şarkı var ya;
Her yerde sen;
Her şeyde sen;
Bilmem ki;
Nasıl söylesem.
Hani,hepimizin gidince özlediğimiz insanlar vardır ya hayatımızda,
Bir özleyen çıkar mı acaba? 
Sayın cumhurbaşkanı sahaya indiğinde bugünkü beyanatında 'Fakir evlerini ziyaret etmek enerji veriyor' dediği gibi ,kanal kanal dolaşmaktan kendisini göremeyenlerin bir de böyle kulağının pasını silecek belli ki.Nereye kaçmalı bilmem ki?
Ya bizim fakirhaneye de gelirse!
Valla yazık bize! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder